Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@18:24:35 GMT

محسن هاشمی: قصد شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ را ندارم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۲۶۵۲

محسن هاشمی: قصد شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ را ندارم

رویداد۲۴ محسن هاشمی در میانه جلسه شورای شهر ضمن ترک صحن علنی و سپردن ریاست به نایب رییس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه شورای شهر پربار بود به گونه‌ای که در ابتدای جلسه شورایاران منطقه ۱۰ به بیان نظرات و مشکلات مردمی پرداخته و بعد از آن نیز سریعا وارد دستور جلسه شدیم.

وی با بیان این‌که طرح ایجاد لایه گردشگری در طرح تفصیلی به دلیل احساس نیاز به بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه برگشت داده شد، گفت: همچنین یکی از لوایح دو فوریتی شهرداری در خصوص ارائه‌ی تخفیف ۲۵ درصدی به بدهکاران شهرداری از سوی اعضای شورا رد شد چرا که اعضاء معتقد بودند ارائه تخفیف به این افراد تاثیری بر درآمدها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای شهر تهران همچنین با اعلام رد پیشنهاد شهرداری از سوی شورا مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه حمل و نقل اظهار کرد: اعضاء شورا معتقدند که درآمد حاصله از این افزایش نرخ با نیاز شهرداری تطابق ندارد و شاید ۲۵ درصد از مشکلات حمل و نقل را حل کند و از سوی دیگر پول گرفتن از مردم نیز درست نبود به همین دلیل شهرداری باید از ستاد ملی کرونا پیگیر دریافت یارانه باشد و این در حالی است که دولت یارانه‌های قبلی خود را پرداخت نکرده و حتی به شوخی گفتیم که بروید لحاف و تشک جلوی ریاست جمهوری و وزارتخانه‌ها بیندازید.

بیشتر بخوانید: این دو چهره مطرح کاندید شوند شکست اصولگرایان قطعی است

هاشمی اضافه کرد: البته بارها شهرداری را ملزم کردیم که طلب‌هایش را از دولت وصول کند، اما به نظرم یک مقدار تعارفات وجود دارد و باید مسئولان شهرداری محکم‌تر رفتار کنند و مقامات مختلف را ببینند چرا که با نامه‌نگاری مشکل حل نمی‌شود و زمانی که من در مترو بودم برای دریافت بودجه مدام جلسه داشتیم و فشار می‌آوردیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود لیست منتشره شده املاک در رسانه‌ها درست نیست، گفت: من لیست منتشره را ندیدم و نمی‌توانم در این زمینه اظهارنظر کنم.

رییس شورای شهر تهران همچنین در خصوص این‌که آیا در انتخابات بعدی شورا ثبت نام می‌کنید یا خیر، گفت: در انتخابات بعدی شرکت نمی‌کنم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که پس در انتخابات ریاست جمهوری هم شرکت میکنید، اظهار کرد: نه در آن هم شرکت نمی‌کنم.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 انتخابات 1400 محسن هاشمی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد

ایسنا/یزد در پی استعفا «عباس عاصی‌زاده» عضو سابق ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان، مراسم تحلیف «سید محمد حسینی‌پور» عضو جدید شورا در صحن علنی پارلمان محلی برگزار شد.

«سید محمد حسینی‌پور» عضو جدید شورای اسلامی شهر اردکان در این نشست ضمن قدردانی از تلاش و خدمات خالصانه «عباس عاصی‌زاده» عضو سابق شورای اسلامی شهر اردکان و فرزند سردار رشید اسلام و بنیان‌گذار تیپ الغدیر استان، شهید عاصی‌زاده در بخشی از صحبت‌های خود بر تداوم وفاق و همدلی تاکید و اظهار کرد: همدلی و همزبانی بین مسئولان شهر باید در جهت توسعه اردکان تقویت یابد.

وی افزود: وجود شکاف بین بخش‌های مختلف، پیشرفت را دچار مشکل می‌کند و حتی موارد اندک هم باید رفع شود تا مسئولان با تفاهم و همدلی به دور از مناقشات سیاسی و جناحی مشکلات مردم را پیگیری کنند.

این عضو شورا در ادامه با اشاره به اینکه اعضای شورا نباید چیزی جز رضای خدا و مصلحت شهر و شهروندان را در نظر داشته باشند؛ یادآور شد: شورا دور از هرگونه مسائل سیاسی، منیت و به صورت خالصانه در راستای پیشرفت شهر گام بردارد و زمانی موفق است که اتحاد و همدلی در میانشان وجود داشته باشد و این موج را به مردم انتقال دهد.

در پایان این مراسم، «سید محمد حسینی‌پور» سوگندنامه عضویت در ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان را قرائت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • دستگاه قضا صادقانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰
  • چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟