Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:41:14 GMT

آلبوم «نالش» اثر هنرمندان خراسان شمالی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۲۶۶۹

آلبوم «نالش» اثر هنرمندان خراسان شمالی منتشر شد

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: آلبوم موسیقی «نالش» اثر هنرمندان خراسان شمالی منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

«ابوالحسن حیدری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: «نالش» نخستین آلبوم از مجموعه آلبوم های مقام های موسیقی شمال خراسان برای دوتار نوازی بوده که در این مجموعه ۱۰ قطعه از مقام های اصیل موسیقی شمال خراسان نواخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه نوازندگی این آلبوم را مجید کلابی و ضبط میکس و مسترینگ آن بر عهده آرمان حمیدی است، اظهارکرد: این آلبوم با مجوز نشر موسسه موسیقی آویژه هنر برای اولین بار به صورت تخصصی بخشی از  مقام های شمال خراسان را با کیفیت مناسب ضبط و میکس و مسترینگ شده در دسترس عموم علاقه مندان قرار داده است. 

 

حیدری بیان کرد: این آلبوم به تهیه کنندگی مجید کلابی و موسسه موسیقی آویژه هنر آماده شده  که در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا رونمایی عمومی نخواهد شد و به صورت مجازی خرید و تهیه آلبوم از سایت های معتبر موسیقی در دسترس علاقه مندان است.

 

وی خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از تهیه و تولید این آلبوم موسیقی حمایت کرده است.
 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوتارنوازان آلبوم آلبوم موسیقی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲۰۵ نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان‌شمالی، مهسا پرنیان با اشاره به ثبت‌نام ۱۲۰۵ داوطلب در استان گفت: از این تعداد ۸۰۳ نفر خواهران و ۴۰۲ نفر نیز برادران هستند.
وی گفت: این آزمون صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین همزمان با سراسر کشور در مرکز آزمون جهاددانشگاهی در محل مجموعه جهاددانشگاهی و دانشگاه بجنورد برگزار می‌شود.
داوطلبان تمامی اخبار مربوطه و اطلاعیه‌های پیرامون این موضوع را از سایت مذکور پیگیری نمایند.

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • رقابت ۱۲۰۵ نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در خراسان‌شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • ۶۰ درصد نوازندگان از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند!
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • مهاجرت هنرمندان ایرانی با پشیمانی؟
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد