Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@04:50:36 GMT

سرقت از طلافروشی در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۲۷۸۷

سرقت از طلافروشی در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی ظهر امروز خبری مبنی بر سرقت از یک مغازه طلا فروشی در شهرستان تبریز به پلیس ۱۱۰ اعلام که بلافاصله ماموران برای انجام تحقیقات ویژه در محل حادثه حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در تشریح خبر فوق گفت:مشاهدات اولیه ماموران نشانگر سرقت مسلحانه از یک مغازه طلافروشی بود که در خلال این سرقت یک نفر رهگذر به ضرب گلوله سارقان به قتل رسیده و صاحب مغازه طلافروشی مجروح و سارقان ازمحل متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نوروزی افزود: پرونده اولیه تشکیل و شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان، خرده فروشان، معتادان و سارقان طی ۲۴ ساعت گذشته در ۴۵ محله شهر اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های شهرستان در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری ۱۸ نفر سارق که با دستگیری این سارقان ۱۰ فقره سرقت خودرو، ۲مورد سرقت موتور سیکلت، ۵ مورد سرقت داخل خودرو و یک مورد سایر سرقت‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح‌ها و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس نقاط آلوده پاکسازی و با هنجارشکنان و سارقان قاطعانه برخورد می‌شود.

کد خبر 6063679

دیگر خبرها

  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان