Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:17:43 GMT

احمدرضا شجاعی عکاس سال سینمای ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۲۸۰۰

احمدرضا شجاعی عکاس سال سینمای ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، جشن عکاسان سینما به روال هر سال برگزار نشد و امروز سه شنبه ۲۹ مهر، مراسم تقدیر از نامزدهای این دوره از مسابقه عکس سینمای ایران و عکاس برگزیده با حضور هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران در خانه سینما شماره یک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم علی نیک رفتار رییس هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران با اشاره به چگونگی داوری عکس های این دوره از مسابقه تاکید کرد که لزوم تداوم برگزاری سالیانه مسابقه عکس، یکی از اهداف انجمن است و امسال نیز به دلیل شرایط خاصی که همه گیری ویروس کرونا ایجاد کرد، تمامی مراحل اعم از دریافت آثار و داوری به شیوه ای متفاوت تر در نظر گرفته شد و داوران این دوره غوغا بیات، شهاب الدین عادل و رضا مهاجر نیز در این شرایط با در نظر گرفتن تمامی محدودیت هایی که داوری آنلاین ایجاد می کند، با صبوری و دقت نظر در این دوره از برگزاری مسابقه عکس، انجمن را همراهی کردند.

وی در ادامه با تشکر از همراهی اعضای هیات مدیره در برگزاری ششمین مسابقه عکس سینمای ایران، لوح افتخار این دوره از مسابقه عکس را به فتاح ذی نوری برای مجموعه عکس های «شکستن همزمان بیست استخوان» و حبیب مجیدی برای مجموعه عکس های «خط فرضی» و تندیس عکاس سال سینمای ایران را به احمدرضا شجاعی برای مجموعه عکس های «سمفونی نهم» اهدا کرد.

کد خبر 5052599 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن عكاسان ايران جشن عکاسان سینما فیلم کوتاه فیلم سینمایی تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان ویروس کرونا اکبر عالمی محمدرضا شجریان برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما فیلم مستند برنامه رادیویی اربعین 99 موسیقی ایرانی سینمای مستند سینمای ایران مسابقه عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی

در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که‌ در کره جنوبی در حال برگزاری است، رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R2 کلاس SH1، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز راهی مرحله فینال شد و در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

ساره جوانمردی، رقیه شجاعی، نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی و فائزه احمدی نمایندگان ایران در جام جهانی هستند.

هدایت این تیم را حسین امیری بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • ویدیو/ افتتاح زورخانه در منطقه ده ونک تهران
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد