Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@14:21:16 GMT

زن قانون‌شکن در نجف‌آباد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۲۸۳۳

زن قانون‌شکن در نجف‌آباد دستگیر شد

خبرگزاری فارس: زنی که در روز‌های اخیر در یکی از میادین شهر نجف‌آباد اقدام به قانون‌شکنی تعمدی کرده و در حین دوچرخه‌سواری به صورت علنی اقدام به کشف حجاب و تهییج احساسات شهروندان کرده بود، دستگیر شد.

گفته می‌شود احتمال برنامه‌ریزی شده بودن این اقدام و طراحی صورت‌گرفته برای اقدامات پس از این قانون‌شکنی به صورت جدی در حال بررسی است و با توجه به شرایط فعلی کشور سازمان‌یافته بودن این تخلف دور از انتظار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نجف‌آباد نیز با تأیید خبر بازداشت این فرد قانون‌شکن در این باره گفت: فردی که به تازگی در این منطقه اقدام به هنجارشکنی و توهین به حجاب اسلامی کرده بود دستگیر شده و انگیزه او از این اقدام دردست بررسی است.

به گزارش فارس، این اقدام با ناراحتی مردم نجف‌آباد همراه شده و واکنش جدی مردم را در پی داشته است که در همین راستا گروهی از بانوان نجف‌آباد به دنبال قانون‌شکنی و عبور علنی این فرد از هنجارها، امروز بعد از نماز ظهر و عصر، در میدان امام خمینی (ره)، تجمع خودجوشی اعتراض‌آمیز برگزار می‌کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تجمع اعتراضی زن قانون شکن نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • کشف حجاب، حرام شرعی و نوعی قانون شکنی است