Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-04-16@04:21:58 GMT

کشف ۵۵۰ هزار عدد ماسک احتکار شده در تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۲۸۳۹

کشف ۵۵۰ هزار عدد ماسک احتکار شده در تهران

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران از کشف ۵۵۰ هزار ماسک احتکار شده در یک انبار تهران و برخی داروخانه‌ها خبر داد.

مازندمجلس: محمدعلی اسفنانی در رابطه با نظارت‌های سازمان تعزیرات حکومتی بر بازار فروش ماسک و دستکش یکبار مصرف در پی شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: ما طی روزهای پنجشنبه، شنبه و همچنین امروز (یکشنبه) اکیپ‌های متعددی از گشت‌هایمان را در سطح شهر اعزام کردیم که منجر به این شد که روز گذشته یک انبار احتکار ماسک و مواد ضدعفونی کننده را با حدود ۵۰۰ هزار عدد ماسک در تهران کشف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه این تعداد ماسک ضبط شده و تحویل دانشگاه علوم پزشکی ایران می‌شود تا به داروخانه‌ها برای مصرف مردم تحویل دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران از کشف قریب به ۵۰ هزار عدد ماسک در داروخانه‌ها نیز خبر داد و گفت: این داروخانه‌ها این ماسک‌ها را به مردم عرضه نکرده و یا گران می‌فروختند. همچنین ژل‌ها و اسپری‌های ضد عفونی کننده نیز در برخی موارد کشف شد که هم خیلی گران می‌فروختند و هم عرضه نمی‌کردند که تماما به پرونده آنها رسیدگی و حکم صادر شد.

اسفنانی تاکید کرد: ما کماکان همین رویه را تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه می‌دهیم.

وی در رابطه با خبری مبنی بر اینکه قرار است ماسک به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گیرد، بیان کرد: این سیاست علوم پزشکی وزارت بهداشت و درمان است که اگر این کار را انجام دهند، آنهایی که ماسک نگهداری کرده و عدم عرضه داشته‌اند قطعاً مجبور می‌شوند ماسک‌های مورد نظرشان را عرضه کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران با تاکید بر اینکه "ما کماکان نظارت‌مان را ادامه می‌دهیم"، گفت: حتی در توزیع وزارت بهداشت هم اگر ضرورت پیدا کند نظارت می‌کنیم که ماسک و آنچه مورد نیاز مردم است در اختیار آنها قرار گیرد.

وی در رابطه با گزارش تخلفات به سازمان تعزیرات حکومتی تأکید کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات تخلفاتی را که مشاهده می‌کنند، گزارش دهند.

بر اساس این گزارش، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران روز گذشته (شنبه) از برنامه‌ریزی گشت‌های این سازمان برای حضور در مراکز عرضه و تولید ماسک و موارد مورد نیاز مردم در پی شیوع بیماری کرونا خبر داده بود.


منبع : تسنیم

برچسب ها : #مدیرکل-تعزیرات-حکومتی #احتکار-ماسک #مازندمجلس

لینک کوتاه مطلب :

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: مدیرکل تعزیرات حکومتی احتکار ماسک مازندمجلس مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۹۷ میلیارد ریالی فروشگاه گوشت و مرغ

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث حسن پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: به پرونده ۹ هزار و ۲۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی و آبزی تاریخ گذشته گوشت گوسفندی و گوساله، مرغ، ماهی و میگو به ارزش ۳۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال در شعبه اول تعزیرات حکومتی قشم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه پس از بررسی محتوای پرونده، اتهام تقلب را برای فروش کالای تاریخ مصرف گذشته محرز و مدیر فروشگاه را به پرداخت ۳۹۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسن پور گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اداره دامپزشکی، تخلف یک فروشگاه را پیرامون فروش کالای تاریخ مصرف گذشته کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6079115

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • جریمه ۳۹۷ میلیارد ریالی فروشگاه گوشت و مرغ
  • ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در کنگاور کشف شد
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر
  • کشف دو تن آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع در یزد
  • جریمه ۶ میلیاردی قاچاقچی ماینر در کرمانشاه
  • محکومیت ۵ میلیاردی برای قاچاقچیان سوخت
  • ضبط ۱۳۳۶ حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر و ۴۲ هزار لیترگازوئیل در قشم
  • محکومیت قاچاقچی ۴۲ هزار لیتر گازوییل
  • کشف احتکار بیش از ۲ تن آرد در یزد