Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، گفت: این نهاد برنامه‌ریزی‌های لازم برای مقابله با کووید ۱۹ را در نظر گرفته است، با هماهنگی‌های انجام شده دپوی استراتژیک را برای پاییز و زمستان فراهم کرده‌ایم.

به گزارش ایمنا، به نقل از وبدا، مهدی یوسفی در خصوص دپوی استراتژیک تجهیزات و ملزومات مصرفی مقابله با کووید ۱۹، اظهار کرد: هیئت امنا بنا بر رسالت خود نقش بازوی اجرایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را با تأمین تجهیزات سرمایه‌ای مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بر عهد دارد که از زمان شیوع ویروس کرونا در کشورمان تأمین تجهیزات سرمایه‌ای مربوط به کرونا و اقلام حفاظت فردی را نیز در دستور کار خود قرار داد تا خریدها به صورت تجمیعی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دپوی استراتژیک تجهیزات سرمایه‌ای توسط هیأت امنا امری حیاتی و بسیار ضروری محسوب می‌شوند، افزود: به طور مثال در هفته گذشته ۱۴۱ دستگاه کمک تنفسی ویژه بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را وزارت نفت از محل ذخیره استراتژیک هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران که جهت مقابله با بیماری کرونا تأمین شده بود تهیه و به بیمارستان‌های مناطق نفت خیز کشور ارسال کرد.

رئیس هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی، تصریح کرد: تفاهم‌نامه همکاری جهت تحویل ۱۵ میلیون ماسک سه لایه بین هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران و سازمان غذا و دارو نیز در ۲۱ مهرماه سال جاری منعقد شد که بلافاصله پس از امضای تفاهم‌نامه ماسک‌ها تحویل سازمان غذا و دارو جهت توزیع در کشور شد.

کد خبر 450885

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کووید ۱۹ بیماری پیشگیری از کرونا پاییز فصل زمستان تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت دارو دپوی دارو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق امنای صرفه جویی ارزی دپوی استراتژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه

یحیی هاشمی نژاد رئیس اداره منابع آب شهرستان ابرکوه گفت: در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و با تلاش گروه گشت و بازرسی این اداره و همکاری دستگاه‌های قضایی و انتظامی یک حلقه چاه غیرمجاز در یک واحد سنگ شکن در این شهرستان شناسایی و پس از طی مراحل قانونی پر شد که این امر صرفه جویی سالانه ۲ هزار و ۵۲۰ متر مکعب آب را در پی داشت. 

وی با اشاره به همکاری خوب دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی اظهار داشت: اداره منابع آب شهرستان ابرکوه با هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی برخورد قانونی و جدی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • صرفه جویی ارزی ۳۷ میلیون دلاری با بومی سازی کود سیاه
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه
  • حاکمیت لانینا بر کشور از تابستان | وضعیت بارش‌ها در پاییز و زمستان چگونه خواهد بود؟
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند