Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@19:20:42 GMT

دو بازیکن کرونایی استقلال منتظر تست مجدد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۲۸۸۵

دو بازیکن کرونایی استقلال منتظر تست مجدد

دو بازیکن استقلال منتظر هستند تا تست دوم کرونا را پشت سر بگذارند.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که باشگاه استقلال اعلام کرد تست کرونای محمد دانشگر و مهدی مهدی پور دوبازیکن این تیم مشکوک بوده و به همین خاطر آنها به قرنطینه رفته‌اند.


دو ستاره آبی های پایتخت به همین خاطر چند روزی است در تمرینات شرکت نمی‌کنند و منتظرند تا دوران نقاهت شان سپری شود و شرایط خوب خود را به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی پور و دانشگر این روزها در قرنطینه هستند و یکی، دو روز دیگر باید تست مجدد بدهند تا شرایط سلامتی شان روشن شود.


مسئولان استقلال طی روزهای آینده بار دیگر از دوستاره مشکوک به کرونای تیم شان تست می‌گیرند تا در صورت منفی بودن این تست آنها به تمرینات برگردند و کارشان را برای لیگ برتر استارت بزنند.

استقلال تهران محمد دانشگر مهدی مهدی پور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمد دانشگر مهدی مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری پزشک استقلال به بازگشت سریع یامگا

به گزارش "ورزش سه"، آسیب دیدگی کوین یامگا، ضربه بزرگی است که در این فصل به جواد نکونام و استقلال وارد شد. ستاره فرانسوی آبی ها نمی تواند تا پایان فصل برای تیمش به میدان برود و نام او از لیست تیم خارج شده است. با این حال، شایعاتی مبنی بر احتمال غیبت این بازیکن در فصل بعد نیز به گوش می رسید.

اما حالا پزشک استقلال خبرهای امیدوارکننده ای به هواداران این تیم داده و در گفتگویی که با تسنیم داشته، ابراز امیدواری کرده است که یامگا بتواند در فصل بعد برای استقلال به میدان برود.

محمدعلی زارع پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت یامگا گفت: یامگا دوران بدنسازی‌اش را پشت سر می‌گذارد و در تمرینات نیز کار با توپش را انجام می‌دهد. او در حال حاضر کارهای درمانی چشمش را دنبال می‌کند و منتظر اظهارنظر نهایی پزشک متخصص او هستیم. یامگا دو سه ماه پیش جراحی کرد و باید شش ماه از آن می‌گذشت تا پزشک متخصص نظر خود را بدهد.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است یامگا فصل آینده امکان بازی کردن داشته باشد، گفت: خیلی امیدواریم، چرا امید نداشته باشیم؟ منتظر پایان دوران درمان یامگا هستم تا پزشک نظر خودش را بدهد. یامگا این فصل نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، ولی خیلی امیدواریم برای فصل آینده در خدمت تیم باشد.

دیگر خبرها

  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • امیدواری پزشک استقلال به بازگشت سریع یامگا
  • آخرین خبر از بازگشت کوین یامگا در فصل آینده
  • تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان