Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@04:14:18 GMT

سقوط یک پهپاد جنگ قره‌باغ در خداآفرین

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۲۸۸۸

سقوط یک پهپاد جنگ قره‌باغ در خداآفرین

علی امیری‌راد امروز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این پهپاد صبح امروز در اطراف روستای «قره قوچ» در بخش «منجوان» در اراضی ملی و مرتعی سقوط کرده است.

وی با بیان اینکه سقوط پهپاد هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است، افزود: کارشناسان نظامی در حال بررسی مالکیت پهپاد و منطقه اعزامی آن هستند.

*** شهرستان مرزی خداآفرین با ۳۵ هزار نفر جمعیت در  فاصله ۲۱۰ کیلومتری شمال شرق تبریز در حاشیه رودخانه ارس و در ضلع جنوبی جبهه جنگ قره باغ بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از آغاز درگیری های نظامی میان جمهوری های آذربایجان و ارمنستان بر سر قره باغ و هفت منطقه اشغالی دیگر از حدود سه هفته قبل تاکنون بیش از ۶۰ راکت خمپاره طرفین در محدوده شهرستان خداآفرین اصابت کرده است.

ششم مهرماه جاری برابر با ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۰ درگیری میان نظامیان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مرزهای مشترک دو کشور از سر گرفته شد و وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با صدور بیانیه ای، نیروهای ارمنستان را آغاز کننده عملیات و نخست وزیر ارمنستان نیز جمهوری آذربایجان را آغاز کننده حمله دانستند.

منبع: الف

کلیدواژه: جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات آذربایجان‌شرقی

 امیدفر گفت: بر اساس نقشه‌های پیشیابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره ای فعالیت سامانه بارشی تا روز یکشنبه در استان آذربایجان شرقی ادامه می‌یابد.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه همچنین موجب افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک، غرش آذرخش و در نواحی مستعد بارش تگرگ و ایجاد مه می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: احتمال لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای، آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب ها، برخورد آذرخش و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد بر این اساس مسافران و علاقمندان به طبیعت از اتراق در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع و کوهستانی پرهیز کنند.

امیدفر ادامه داد: با توجه به وزش باد نسبتا شدید احتمال سقوط یا پرتاب اجسام سبک، سقوط تابلو‌های تبلیغاتی و خسارت به سازه‌های سبک وجود دارد بر این اساس محکم کردن سازه‌های سبک و احتیاط در عبور از کنار ساختمان‌های نیمه کاره و عدم پارک خودرو‌ها در کنار درختان فرسوده ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ارمنستان ۴ روستا را به جمهوری آذربایجان بازگرداند
  • دولت ارمنستان 4 روستا را به جمهوری آذربایجان واگذار کرد
  • ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد
  • باج جدید پاشینیان به علی‌اف: ۴ روستای منطقه «قزاق» به آذربایجان واگذار شد
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/ چند عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/چند عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات آذربایجان‌شرقی
  • در دنیای بی سر نظام بین‌الملل باید از امنیت خود دفاع کرد
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر