Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۲۹ مهر) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس همچنان در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار دارد.

از سوی دیگر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۶۲۳ امتیاز، مانند هفته گذشته در رتبه ۴ قاره کهن ایستاده است، اما این باشگاه در سطح جهانی و در مقایسه با هفته گذشته ۳ پله سقوط کرده و در جایگاه ۹۸ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با ۱۵۳۲ امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته است و بدون تغییر نسبت به هفته قبل در رتبه ۱۲ آسیا ایستاده است، اما این تیم در سطح جهانی ۴ پله صعود کرده و در رده ۲۱۷ قرار دارد.

سپاهان اصفهان با ۱۴۷۳ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین خود، همچنان سومین تیم برتر فوتبال ایران است. همچنین جایگاه قاره‌ای این تیم نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده و همچنان در رتبه بیست و پنجم آسیا قرار گرفته است، اما سپاهان با ۵ پله سقوط در سطح جهانی در رتبه ۳۶۵ جای دارد.

در این رده بندی، تراکتور، فولاد و ذوب آهن به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته‌اند. شهرخودروی مشهد و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه ۵ تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با ۱۶۸۲ امتیاز همچنان صدرنشین است، کاوازاکی فرونتاله ژاپن با ۱۶۴۲ امتیاز در رتبه دوم و تیم چئونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۳۲ امتیاز در جایگاه سوم جای گرفته است. پس از پرسپولیس رده چهارمی، تیم الدحیل قطر با ۱۵۹۱ امتیاز در رتبه پنجم قاره کهن قرار گرفته است.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه تیم اول جدول تغییری نداشته است و بایرن مونیخ، قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، با ۲۰۸۵ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، پاری سن ژرمن با ۱۹۳۸ امتیاز و یک پله صعود جای لیورپول ۱۹۳۸ امتیازی را در رتبه دوم گرفت و این تیم انگلیسی را به رده سوم فرستاد. ۲ تیم اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم و پنجم جهان جای گرفته اند.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ پاری سن ژرمن لیورپول رئال مادرید بارسلونا منچسترسیتی اتلتیکو مادرید آتالانتا سویا اینتر میلان

بیشتر بخوانید

رسول پناه: هیچکس یک ریال هم به ما کمک نکرده است/ وقتی مدیرعامل پرسپولیس شدم، موجودی باشگاه ۷۰۰ هزار تومان بود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال ایران هفته گذشته رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سوم آزادگان، تیم‌های مشهدی به مصاف رقبای خود رفتند و نتوانستند طعم پیروزی را بچشند. در هفته نهم این مسابقات، شادکام با علیرضا نیکبخت در مصافی خارج از خانه مقابل فرد البرز با یک گل شکست خورد.

شریعت نوین، دیگر تیم بحران‌زده مشهدی در خانه پذیرای چالای سنگسر بود و موفق شد با ثبت تساوی ۱ بر ۱ به نخستین امتیاز خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

آرامش سومین تیم مشهدی هم در چالوس به مصاف خورشید طلایی این شهر رفت و با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد.

به این ترتیب، شادکام ۱۵ امتیازی ماند و به رده چهارم تکیه زد. آرامش با ۱۳ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد و شریعت نوین نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و عقاب تهران با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...