Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@08:44:17 GMT

آخرین وضعیت زیرسازی و آسفالت شهرک‌های شهرلنده

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۲۹۷۱

آخرین وضعیت زیرسازی و آسفالت شهرک‌های شهرلنده

شهردار لنده از آسفالت 7 کوچه در شهرک فجر لنده و اتمام عملیات زیرسازی تمام کوچه‌های شهرک فجر و امادگی برای آسفالت در آینده نزدیک خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مختار مشهدی زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به آخرین وضعیت زیرسازی و آسفالت شهرک های فجر، بهاران و شهید رجایی لنده گفت: در طول سه سال گذشته تمام توان خود را بر روی شهرک های الحاقی بهاران، فجر و سرآسیاب گذاشتیم که در زمینه جدول گذاری در این شهرک ها90درصد کارصورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمینه زیر سازی نیز تمام کوچه ها و معابر این سه شهرک زیر سازی شده اند و در زمینه آسفالت نیز بیش از 7کوچه در شهرک سرآسیاب و فجر در فاز اول در خرداد ماه سال جاری صورت گرفته است.

شهردار لنده تصریح کرد: با اعتبارات تخصیص یافته شهرداری لنده کارهای خوبی صورت گرفت در تفاهم نامه با بنیاد قرار بود که مشارکت دو میلیارد تومانی در زمینه معابر شهری داشته باشد که منتظر اجرای این مهم هستیم.

وی گفت: با رایزنی صورت گرفته قرار است بنیاد در زمینه آسفالت تمام کوچه ها و معابر در شهرک فجر و سرآسیاب همکاری و همراهی لازم راداشته باشند که از طرفی نیز مردم واقعا در شرایط بسیار بدی به سر می برند که امیدواریم این معضل هرچه سریعتر بر طرف شود.

مشهدی زاده گفت: بیش از 25سال است که مردم د راین شهرک ها با کمترین امکاناتی دارند زندگی می کنند که باتوجه به سیلاب های گذشته و افزایش روند مهاجرت این شهرک ها به شهر لنده الحاق شد که هیچ اقدامی توسط بنیاد مسکن صورت نگرفته است.

وی گفت: اولویت کار را از ابتدای شروع به کار به این شهرک ها دادیم که تلاش های خوبی صورت گرفت که امیدواریم تا پایان خرداد ماه سال 1400بتوانیم تمام کوچه ها و معابر شهرک های لنده را آسفالت کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تمام کوچه ها شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهار در کوچه باغات سراب قنبر- کرمانشاه

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3067020 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ساخت و ساز غیرقانونی در شهرک اندیشه
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • انتقاد شدید از وضعیت نابسامان پارکینگ‌های شهر کرمانشاه
  • بهار در کوچه باغات سراب قنبر- کرمانشاه
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • زیرسازی و آسفالت راه ۱۷ روستای خوسف
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • آخرین وضعیت طرح آبرسانی به شهرهای دهدشت ، سوق ، لنده و چرام از سد کوثر