Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، 3 کلاهبردار حرفه‌ای که خودشان را فرد خارجی، مترجم و طلاساز معرفی می‌کردند، در مقابل بانک‎ها با جلب اعتماد افراد به آن‌ها طلای تقلبی می‌فروختند دستگیر شدند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث سرقت تهران دستگیر فیلم حوادث تهران کلاهبردار حرفه ای اخبار تهران عکس ایران دختر فیلم مرد کرونا پسر ساعت ماه پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف

طبق اعلام سازمان اموال تملیکی استان تهران، اخیرا ۷ هزار تن چای خارجی در مزایده اموال منقول به فروش گذاشته شده است.

به گزارش اکوایران، امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت، حسین ایزدی مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران درنشستی با رسانه‌ها از مزایده‌های اخیر این سازمان گفت. طبق اعلام او در مزایده اخیرا این سازمان که از ۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۱ اردیبهشت ادامه دارد؛ ۲۱۵ پارتی کالا عرضه شده که ۷ هزار تن آن چای است.

او افزود: این مقدار چای با همکاری سازمان استاندارد نمونه‌برداری و به تایید سازمان غذا و دارو رسید که این نمونه‌برداری در ۴۰ روز در هر شیفت با حضور ۳۰ نفر نیروی کار انجام شده است.

به گفته ایزدی، تولیدکنندگان و بازرگانان می‌توانند در این مزایده شرکت و چای را خریداری کنند. درضمن ۲ ماه به تولیدکنندگان با تایید وزارت جهاد کشاورزی اجازه داده می‌شود تا بعد از برنده شدن مبلغ را واریز کنند و برای آن ضمانت‌نامه بانکی گرفته می‌شود.

او با اشاره به اینکه پنج هزار تن چای دیگر نیز در مزایده بعدی به فروش گذاشته می‌شد؛ گفت: در مجموع ۳۵ هزار تن چای بود که ۱۷ هزار تن در استان تهران و بقیه در استان هرمزگان است که به سرعت بعد از مجوز‌های استاندارد و سازمان غذا و دارو تعیین تکلیف می‌شود. به نقل از خبرگزاری‌ها، ایزدی، نامی از برند تجاری این چای به‌خاطرداشتن پرونده قضایی نبرد.

مزایده ملک «سادات خوزستان»

در این نشست مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران به مزایده املاک غیرمنقول نیز اشاره کرد و گفت: ارزش این دوره از مزایده املاک ۲ هزار و ۷۹۰ میلیارد تومان است که ۴۶ ملک معروف به «سادات خوزستان» واقع در تهران به نفع دولت مصادره شده است که به ارزش ۲۲۰ میلیارد تومان قیمت کارشناسی به مزایده گذاشته شده است.

او تاکید کرد: در این مزایده چندین ملک سنگین داریم که شامل ملک‌های ۱۸ تا سه هکتاری و آپارتمان‌های در استان تهران است که برای خریداران امکانات تشویقی قرار دادیم. تا ۲۰ درصد نقد و مابقی را تا ۲ سال پرداخت کنند.

به گفته ایزدی، مزایده اموال غیر منقول از ۲۸ فروردین شروع شده است و تا فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) ادامه دارد.

او گفت: ۴ هزار میلیارد تومان کل دو مزایده منقول و غیر منقول است. در این مزایده‌ها، بحث ماینر‌ها که سال‌ها بود، بلاتکلیف مانده بود به مزایده گذاشته شد. اکنون ۳ هزار و ۳۰۰ دستگاه ماینر به فروش رفته است. البته فقط دستگاه‌هایی که استاندارد تایید کرده به فروش می‌رود.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به اینکه ۱۶ میلیارد تومان ارزش حراج خرده‌فروشی در سال گذشته بود، گفت: سامانه حراج خرده‌فروشی برای شفافیت در عرضه و دسترسی برای مصرف خانگی در خردادماه سال گذشته آغاز شد.

او افزود: به دنبال ارسال پستی کالا‌های فروخته شده هستیم تا هزینه‌ها برای مردم کاهش پیدا کند در همین راستا برنامه نرم‌افزاری آن تهیه شده است و منتظر همکاری ستاد الکترونیک دولت برای بارگذاری این سامانه هستیم.

دیگر خبرها

  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • ببینید | سیا ساکتی در تهران بازداشت شد!
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران/ بازداشت ۱۸۳۹ موادفروش