Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@10:58:23 GMT

کاهش ۳۸ درصدی وقوع سرقت در جاجرم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۳۰۲۸

کاهش ۳۸ درصدی وقوع سرقت در جاجرم

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری فارس از جاجرم، رضا قندی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: در حال حاضر شاهد رشد بسیار خوبی در حوزه ارتقا امنیت و آرامش هستیم به‌طوری که ایجاد امنیت یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.  
وی افزود: امسال نسبت به سال گذشته در حوزه سرقت‌ها ۳۸ درصد کاهش وقوع سرقت را داشته‌ایم و ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های آموزش درزمینه کاهش وقوع جرم  مشارکت‌های مردمی در قالب پلیس افتخاری و سازمان بسیج است
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جاجرم ادامه داد: یکی دیگر از اهدافی که درزمینه پیشگیری از وقوع جرم دنبال می‌کنیم استفاده از پیک وقوع جرائم است که مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری نیز خاطرنشان کرد: در حوزه تصادفات درون‌شهری تصادفات حادثه سازی که منجر به فوت شود نداریم و شاهد کاهش محسوسی در این زمینه هستیم  اما در حوزه تصادفات برون‌شهری افزایش نسبی داشته‌ایم که این تصادفات به علت ناایمن بودن جاده‌ها، استاندار نبودن، عدم روشنایی جاده‌ها وعدم استفاده صحیح  از وسایل نقلیه است.
قندی درباره کشفیات مواد مخدر در جاجرم گفت: در حوزه کشفیات مواد مخدر ۱۳۹ درصد افزایش کشفیات را داشته‌ایم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرقت جاجرم امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ امجدیان گفت: در استان کرمانشاه ۲۷ نقطه حادثه خیز وجود دارد که ۱۲ نقطه آن در شهر کرمانشاه است.

جانشین پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: بی توجهی عابران پیاده بیشترین علت مرگ و میر در تصادفات درون شهری کرمانشاه بوده است.

وی همچنین مجموع جانباختگان حوادث ترافیکی سال گذشته در استان را  ۱۳۳ نفر عنوان کرد و افزود: این آمار نسبت به مشابه سال گذشته  ۱۶ درصد رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • ارائه برنامه عملیاتی کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی های تصادفات
  • هدفگذاری برای کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی‌های تصادفات
  • کسب رتبه نخست فارس در حوزه کشفیات صید و شکار / افزایش ۹ درصدی کشفیات محیط زیست
  • تصادفات دورن شهری منجر به فوت در استان ۱۸ درصد کاهش داشته است