Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اعلام آمادگی مراکز مشاوره ای پلیس برای ایجاد امنیت روحی و روانی شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد: مراکز مشاوره پلیس که در تمامی کلانتری های استان ایجاد شده با بهره مندی از بهترین و خبره ترین مددکاران اجتماعی ، روان شناسی و تربیتی آماده ارائه خدمات مشاوره ای به زائران و مجاوران می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اعلام آمادگی  مراکز مشاوره ای پلیس برای ایجاد امنیت روحی و روانی شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد: مراکز مشاوره پلیس که در تمامی کلانتری ها ایجاد شده با بهره مندی از بهترین و خبره ترین مددکاران اجتماعی و روان شناسی و تربیتی آماده ارائه خدمات مشاوره ای به زائران و مجاوران است. این مراکز مشاوره ای تخصصی پلیس برای کارکنان و خانواده های آنان نیز ارائه خدمات می نماید و به همین دلیل کمترین آسیب های اجتماعی را در بین کارکنان و خانواده های معظم آنان شاهدیم. البته برای نقش نظارتی مردم نیز اهمیت ویژه ای قائلیم و خود را از نقدهای سازنده مصون نمی دانیم لذا همواره آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات سازنده از جمله توسط ۱۹۷ هستیم.
حجه الاسلام  رامیار با اشاره به چاپ بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌های اعتقادی به‌صورت درون‌سازمانی در مجموعه نیروی انتظامی گفت: امروز بسیاری از پایان‌نامه‌های کارکنان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به مسائل اعتقادی و دینی اختصاص‌ یافته و علاوه بر بومی‌سازی موضوعات مقالات به سمت کاربردی شدن دیدگاه‌های نظری نیز رفته است.
وی با انتقاد از ناملایمات شدید اقتصادی، تورم و گرانی در جامعه با هشدار به مسئولان تصریح کرد: در سطوح نبردهای اقتصادی، ادراکی و امنیتی؛ اولین سطح و نخستین جبهه، مبارزه با مسائل اقتصادی است. گرانی و تورم افسارگسیخته می تواند منجر به  شورش و نارضایتی های اجتماعی شود و تامین امنیت اقتصادی و غنابخشی مسائل رفاهی و معیشتی از جمله رسالت های ذاتی دولت است. البته پلیس با اشراف و آمادگی مناسب تمامی این مسائل را رصد کرده، و هوشیار است.
حجه الاسلام رامیار از روحانیت به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در عقیدتی سیاسی و ارکان مدیریتی ناجا نام برد و افزود: از جمله اقدامات در کلانتری ها حضور یک روحانی بصیر، انقلابی و روان شناس است که اجرایی و عملیاتی شده، و بر این اساس تمامی ارباب رجوع به کلانتری ها می توانند به این روحانیون مراجعه نمایند. بیش از ۱۰۰ طلبه نیز ازحوزه علمیه قم به همین منظور به کلانتری ها اعزام شده اند.
وی در انتها با قدردانی از خانواده بزرگ ناجای استان اظهار کرد: اردوهای سازمانی متنوع تفریحی، تربیتی، ورزشی، بصرتی و ... برای خانواده معظم کارکنان پلیس استان در طول سال برگزار می شود. همچنین با مساعدت آستان قدس رضوی؛ بیش از  ۳۰۰۰ غذای متبرک حضرت در کنار سایر بسته های متبرک برای این عزیزان طی سال گذشته اهدا شده است. با افتخار اعلام می نماییم که خانواده ای در پلیس استان داریم که تمامی اعضای خانواده، حافظ کل قرآن کریم هستند. سرکشی از خانواده های پرسنل، عیادت از بازنشستگان و بیماران و مراسم تجلیل و تکریم خانواده های قرآنی و نمونه و ایجاد مجتمع های فرهنگی در منازل سازمانی از جمله رئوس خدمات پلیس به خانواده های ناجای استان است.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نیروی انتظامی مشاوره روانشناسی زائران امام رضا ع مراکز مشاوره ارائه خدمات کلانتری ها مشاوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شجاع افزود: امسال ۹ هزار و ۳۶۵ زائر در قالب ۶۷ کاروان از خراسان رضوی به حج تمتع اعزام خواهند شد که از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت ۴هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های مدینه‌بعد و ۳۵ کاروان به ظرفیت ۴هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های مدینه‌ قبل ثبت‌نام شده‌اند. وی گفت: تعداد ۵ هزار و ۳۹۰ زائر از مشهد در قالب ۳۷ کاروان و ۳ هزار و ۹۷۵ زائر از شهرستان‌های استان نیز در قالب ۳۰ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. سرپرست حج و زیارت خراسان‌رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان‌شمالی طبق سنوات گذشته به همراه زائران استان خراسان‌رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی هم گفت: اعزام زائران عمره مفردهاز امروز (۳ اردیبهشت‌ماه) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس از سرگرفته شد.  
محمود امانی‌بنی افزود: در همین زمینه نخستین کاروان زائران عمره مفرده از فرودگاه مشهد از طریق پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه امروز به عربستان اعزام شدند.  
امانی‌بنی از پیش‌بینی تمام تمهیدات برای عملیات اعزام و بازگشت زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: نخستین کاروان زائران خراسانی عمره مفرده درحالی امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند که این سفر زیارتی ۹ سال متوقف شده بود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • حرفه آموزی معتادان در حال بهبود برای ورود به بازار کار