Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@21:00:01 GMT

امنیت پایدار لازمه رشد و توسعه در هر زمینه ای است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۳۲۱۳

امنیت پایدار لازمه رشد و توسعه در هر زمینه ای است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به اهمیت و نقش امنیت در رشد و توسعه کشور اشاره کرد و گفت: مسائل فرهنگی و توسعه اقتصادی بر پایه امنیت استوار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(29 مهر) در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی لرستان اظهار داشت: حالی که ناامنی منطقه را فراگرفته است، در جمهوری اسلامی یک امنیت پایدار و ثبات وجود دارد که نیروی انتظامی نقش تأثیرگذاری در ایجاد امنیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در برخورد نیروی انتظامی با پلیس باید حقوق شهروندی رعایت شود، افزود: برخورد پلیس با مردم براساس مهربانی و با مجرمین براساس قانون است و برخورد نیروی نتظامی با زنان به دلیل حساسیت آنها و در برخورد با نوجوانان و جوانان به دلیل کم تجربگی باید متفاوت باشد.

 

وی ادامه داد: امینت و آسایش ایجاد شده در کشور، مدیون رشادت‌ها و ایثار نیروهای انتظامی هستیم، عمل طبق قانون و به ارمغان آوردن آسایش مردم از سوی نیروی انتظامی مورد تحسین همگان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: هرگونه رشد و تحول در جامعه در سایه امنیت پایدار، ایجاد شده از سوی نیروی انتظامی است، برقرای امنیت موجب توسعه کشور در عرصه های مختلف است.

 

وی بیان کرد: پایه مسائل فرهنگی و توسعه اقتصادی در جامعه بر امنیت استوار است و نباید از این مهم غافل شد.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: امنیت پایدار امنیت نظم و امنیت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رهبر کره شمالی بر توسعه روابط پایدار و بلندمدت با چین

به گزارش خبرگزاری مهر، «کیم جونگ‌اون» رهبر کره شمالی در دیدار با «ژائو لجی» رییس کمیته دایمی کنگره ملی خلق چین بر توسعه روابط بلندمدت این کشور با پکن تأکید کرد.

به نوشته خبرگزاری دولتی کره شمالی (KCNA)، سفر لجی، سفر ارشدترین مقام دولتی چین به کره شمالی از سال ۲۰۱۸ است؛ این قانون‌گذار ارشد چین برای شرکت در هفتادوپنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور به پیونگ‌یانگ سفر کرده است.

بنابر این گزارش، رهبر کره شمالی در این دیدار اعلام کرد که ا نتظار داد دو کشور «به طور پیوسته این سنت‌های دوستی پایدار را پییش بببرند و توسعه دهند تا دو کشور شاهد «پیشرفت مسئولانه و به‌ثمرنشستن موفق سالگرد دوستی کره شمالی و چین باشد.»

رهبر کره شمالی روز شنبه در پیونگ یانگ با قانون‌گذار ارشد چین دیدار کرد. در این دیدار که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور صورت گرفت، قانونگذار ارشد چین اعلام کرد که پکن متعهد به تقویت روابط دوجانبه با کره شمالی است.

ژائو افزود که در این وضعیت جدید، چین آماده است تا روابط دو کشور چین و کره را پیش ببرد. رییس پارلمان چین بر اهمیت همکاری راهبردی و بلندمدت چین و کره تاکید کرد و گفت که پکن خواهان روابط دوجانبه و متقابل سودمند با پیونگ یانگ است.

کد خبر 6078422

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است
  • تکریم عفاف و حجاب در طرح نور
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن در کشور
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن کشور
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • تأکید رهبر کره شمالی بر توسعه روابط پایدار با چین
  • تأکید رهبر کره شمالی بر توسعه روابط پایدار و بلندمدت با چین
  • ضابطان برای برخورد با کشف حجاب تکلیف قانونی دارند
  • اعتراض یک حقوقدان به برخورد حجاب‌بانان: نیروی انتظامی حتی حق دادن تذکر لسانی را هم ندارد
  • برای برخورد با بی‌حجابی، به کدام قانون استناد می‌شود؟