Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@08:16:18 GMT

به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۹ کشته در تصادفات

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۳۲۲۵

به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۹ کشته در تصادفات

جانشین پلیس راه راهور ناجا گفت: در سال ٨۵ به ازای هر ١٠٠ هزار نفر ۴٠ کشته در تصادفات و در سال ٩٨ از هر ١٠٠ هزار نفر ١٩ کشته داشتیم.

به گزارش مشرق، سرهنگ ایوب شرافتی جانشین پلیس راه راهور ناجا صبح سه شنبه در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی ضمن تبریک هفته ناجا اظهار کرد: باید از چنین رانندگانی که علیرغم موضوعات و مشکلات حوزه ترافیک به درستی رانندگی می‌کنند تقدیر شود چرا که بستر امنی را در حوزه ترافیک اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: وقوع ۲ تصادف در اصفهان ۱۴ مصدوم داشت

وی ادامه داد: وضعیت ترافیک ما از پیش پیشرفت داشته و باید این را بپذیریم که روز به روز بهتر شده است. در سال ٨۵ به از میان هر ١٠٠ هزار نفر ۴٠ کشته و در سال ٩٨ از هر ١٠٠ هزار نفر ١٩ کشته ترافیکی داشتیم.

سرهنگ شرافتی اظهار کرد: این آمار نشان می‌دهد که وضعیت ترافیک ما بهتر شده، شاید با شرایط مطلوب فاصله داشته باشیم اما با سال ٧۴ که مقایسه می‌کنیم به یاد می آورم که مشکلات بسیاری داشتیم. در آن زمان اورژانس دیر به محل رسید اما در حال حاضر اورژانس به موقع و حتی گاهی زودتر از پلیس در محل حاضر می‌شود.

وی گفت: اگر خودرو و راه‌ها هم مشکل داشته باشند بسیار مهم است که نیروی انسانی این را کنترل کند. نقش انسان در این مورد پررنگ است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ پلیس راه تصادفات رانندگی مشرق اخبار حوادث ١٠٠ هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ امجدیان گفت: در استان کرمانشاه ۲۷ نقطه حادثه خیز وجود دارد که ۱۲ نقطه آن در شهر کرمانشاه است.

جانشین پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: بی توجهی عابران پیاده بیشترین علت مرگ و میر در تصادفات درون شهری کرمانشاه بوده است.

وی همچنین مجموع جانباختگان حوادث ترافیکی سال گذشته در استان را  ۱۳۳ نفر عنوان کرد و افزود: این آمار نسبت به مشابه سال گذشته  ۱۶ درصد رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • پیشنهاد کشور‌های عربی به حماس؛ در ازای دریافت امتیازات سیاسی خلع سلاح شوید
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • آیا ایران از اسرائیل خواسته بود که در ازای توقف حمله به غزه، به سرزمین های اشغالی حمله نکند؟
  • تحویل زباله خشک از درب منزل و ارائه پول به ازای آن
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی‌شده
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟