Web Analytics Made Easy - Statcounter

این تصمیم پس از مشاهده موارد انتقاد آمیز بی‌نظمی و آشفتگی در مناظره نخست میان دونالد ترامپ و جو بایدن، دو نامزد جمهوری‌خواه و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر اتخاد شده است.

به موجب مقررات هرکدام از دو نامزد دو دقیقه برای پاسخ به سوال مطرح شده توسط مجری مناظره فرصت خواهند داشت و در طول این مدت میکروفون نامزدی که نوبت به پاسخش نیست قطع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس هنگامی که دو نامزد از فرصت‌های دو دقیقه‌ای خود برای پاسخ به سوالات استفاده کردند امکان یک بحث آزاد میان طرفین فراهم می‌شود که در این صورت میکروفون‌های دو نامزد هر دو باز خواهد بود.

در بیانیه کمیسیون نظارت بر مناظرات انتخاباتی آمریکا ابراز امیدواری شده که نامزد‌ها زمان اختصاص داده شده به هر یک را رعایت کنند تا بحث بتواند به شکلی مفید برای تماشاگران پیش بروند.

این در حالیست که بیل استپین، مدیر کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ کمیسیون نظارت بر مناظرات را مغرض خوانده و به شدت به مقررات جدید اعتراض کرده است.

وی با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرد: «برغم هر تغییری که در آخرین دقایق توسط یک کمیسیون مغرض ایجاد شود، رئیس جمهور ترامپ مشتاق مناظره با جو بایدن است.»

مدیر کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ همچنین در این بیانیه کمیسیون مناظرات انتخاباتی را متهم کرده که قصد دارد با دستورالعمل‌های جدید آخرین تلاش خود برای ایجاد مزیت به نفع نامزد مورد علاقه اش را انجام دهد.

به گفته استپین، دونالد ترامپ قصد دارد در مناظره دوم فرصت سخن گفتن درباره هانتر بایدن، پسر جو بایدن را همانطور که طی دو هفته گذشته در باره وی اطلاع‌رسانی کرده داشته باشد.

مدیر کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ تاکید کرد: «اگر رسانه‌ها این سوالات را از جو بایدن نپرسند، رئیس جمهور حتما این سوال‌ها را مطرح خواهد کرد و هیچ راهی برای بایدن (جهت فرار از آن) وجود ندارد.»

به گزارش پایگاه خبری آکسیوس، دونالد ترامپ در جریان اولین مناظره خود در ماه سپتامبر، ۷۱ بار حرف رقیب دموکرات خود را قطع کرد؛ حال آنکه جو بایدن تنها ۲۲ بار این کار را در بین سخنان نامزد جمهوری‌خواه انجام داد.

مناظره برنامه‌ریزی شده میان دونالد ترامپ و جو بایدن در روز پنجشنبه ۲۲ اکتبر آخرین مصاف رودروری دو نامزد جمهوری‌خواه و دموکرات پیش از انتخابات سوم نوامبر خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مناظره دونالد ترامپ جو بایدن دونالد ترامپ جو بایدن مناظره انتخاباتی مناظره دونالد ترامپ جو بایدن دو نامزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گاف های بایدن تمامی ندارد (فیلم) پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم) بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم)

دیگر خبرها

  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد