Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای مازندران ، سید رحمت الله موسوی افزود : عمده کالای جا به جا شده از این بندر شن و ماسه ، جو ، ذرت دامی ، گازوِییل ، سیمان کیسه ای ، فرآورده های لبنی ، سیمان فله ای ، بنزین معمولی ، ام دی اف و گندم است.

وی گفت که این میزان بار طی ۲۴۶ سفر در سطح کشور جا به جا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی همچنین گفت که در نیمه نخست سال جاری بیش از یک میلیون تن کالا از بندر امیرآباد به سایر نقاط کشور جا به جا شده است.

وی با اعلام این که ۱۳۲شرکت حمل و نقل و شعبات در سطح مازندران فعال هستند ، افزود : مازندران هفت انجمن صنفی کارفرمائی شرکت های حمل ونقل کالا ، یک کانون انجمن صنفی کارفرمائی شرکت های حمل ونقل کالا ، یک کانون انجمن صنفی کارگری رانندگان ، یک اتحادیه حمل بار و ۱۱ انجمن صنفی کارگری رانندگان وسائط نقلیه کالای جاده ای دارد.

بندر امیرآباد در شرق استان مازندران در دهه ۷۰ ایجاد شد و با ارتقاء به منطقه ویژه اقتصادی در دهه ۸۰ هم اکنون حدود ۲  هزار هکتار مساحت دارد.

تاکنون بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد انجام شده است. همچنین به همین میزان هم در حوزه زیرساختی این بندر سرمایه گذاری شده است. در حال حاضر بیش از چهار هزار نفر در این منطقه مشغول کار هستند.
بندر امیرآباد با داشتن ۱۵ اسکله و یک اسکله رو رو در دست ساخت دارای ظرفیت حدود ۶ میلیون تنی بار گیری و تخلیه بار است . نیمی از فعالیت صادرات و وارداتی شمال ایران از این بندر انجام می شود و تنها بندر راهبردی متصل به راه آهن سراسری در شمال ایران محسوب می شود.

برچسب‌ها منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد مازندران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد مازندران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد مازندران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اخبار کنکور بندر امیرآباد انجمن صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه تشکل های صنفی کامیونداران ایران وجود خارجی ندارد

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور گفت: از همه همکاران خواسته شده است نسبت به انتشار فراخوان های جعلی با این عنوان که به بهانه گرانی ها و شرایط خاص اقتصادی صادر می شود هوشیار باشند و طعمه این سوء استفاده و جعل عنوان نشوند.    رضا تیموری همچنین به آخرین اطلاعیه کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور درخصوص پاسخ سپاه به حملات تجاوزکارانه رژِیم صهیونیستی اشاره و افزود: از پاسخ و اقدام و عملیات غرورآفرین شنبه شب نیروهای جان برکف نظامی کشورمان در قبال رژیم گستاخ و متجاوز صهیونیستی قدردانی و تشکر می کنیم و معتقدیم این اقدام، هیبت و هیمنه پوشالی و پوسیده این رژیم را در هم کوبید.   رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور همچنین به آخرین اطلاعیه کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور درخصوص پاسخ سپاه به حملات تجاوزکارانه رژِیم صهیونیستی اشاره و گفت: از پاسخ و اقدام و عملیات غرورآفرین شنبه شب نیروهای جان برکف نظامی کشورمان در قبال رژیم گستاخ و متجاوز صهیونیستی قدردانی و تشکر می کنیم و معتقدیم این اقدام، هیبت و هیمنه پوشالی و پوسیده این رژیم را در هم کوبید.   تیموری افزود: از پاسخ انقلابی و مقتدرانه به تجاوزهای رژیم صهیونیستی به خود می بالیم و اقتدار و قدرت این واکنش را برگرفته از قدرت ایمان، جهاد و شهادت فرزندان این مرز و بوم می دانیم.   وی که ریاست انجمن‌ صنفی کامیونداران خراسان رضوی را نیز برعهده دارد ادامه داد: برخی کوردلان و فریب خوردگان خارج از کشور با صدور بیانیه های جعلی شبیه آنچه پیش از این بیان شد می خواهند همراه و همسخن با رژیم غاصب صهیونیستی شوند و با این نوع اقدامات از شدت این سیلی به صورت اشغالگران قدس شریف بکاهند.   رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور با اشاره به سوء استفاده بدخواهان از برخی شرایط اقتصادی گفت: کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور به هیچ عنوان برای استحقاق حقوق صنفی این مجموعه سکوت نخواهد کرد و در تمامی فرصت ها برای گرفتن حق مشروع، منطقی و قانونی خود به خصوص از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مطالبه گری می کند با این حال از همه همکاران با بصیرت درخواست می شود مراقب حرکات دشمنان انقلاب و کشور باشند.

دیگر خبرها

  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • تخلیه و بارگیری بیش از ۲۴۷ هزار تن کالا در راه آهن زاگرس
  • نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینمای ایران تعیین شد
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر
  • افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر امام خمینی
  • اتحادیه تشکل های صنفی کامیونداران ایران وجود خارجی ندارد
  • انتقال ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس
  • امکان تولید ۸۰ هزار کارت سوخت در روز
  • تعرفه خدمات فورواردری افزایش یافت
  • راه‌اندازی دهکده لجستیک برای تخلیه و بارگیری کالا در بوشهر