Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:01:48 GMT

سه شناور به ناوگان مرزبانی گیلان ملحق شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۳۲۹۶

سه شناور به ناوگان مرزبانی گیلان ملحق شد

به گزارش ایرنا، فرمانده مرزبانی ناجا روز سه شنبه در آیین الحاق این شناورها اظهار داشت : شناور ۶۰ فوتی کلاس حیدر و دو شناور تندرو کلاس خلیج فارس با سرعت ۵۳ گره دریایی به دست توانای جوانان این مرزو بوم در وزارت دفاع طراحی و به همت سازمان دریایی این وزارت خانه به ناوگان شناوری استان گیلان ملحق شده اند.  
سردار سرتیپ احمد علی گودرزی، برخورداری از سامانه رانش واترجت را از ویژگیهای بارز شناور کلاس حیدر اعلام کرد و افزود : در حال حاضر چند کشور به این تکنولوژی دسترسی دارند که خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران نیز توانسته به این مهم دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی خاطر نشان کرد : این شناورها در عمق خلیج فارس و خزر ورود کرده و به حراست از مرزهای سرزمینی پرداخته و مسئولیت تامین امنیت آبهای سرزمینی را بر عهده دارند.  
گودرزی یاد آور شد: هم اکنون درصددیم به شناورهای متفرقی که در دریای خزر تردد می کنند، انضباط ببخشیم.  
وی تاکید کرد : مرزبانی و دریابانی منطقه نظارت و کنترل شناورهای متفرقه در دریای خزر و خلیج فارس،  شناورهای صیادی و تفریحی را برعهده گرفته و امنیت منطقه را برقرار می کند.
وی متذکر شد : با الحاق این شناورها برای نخستین بار توانستیم از سامانه هایی که توسط خارجی ها طراحی شده بهره برداری کرده و در کوتاهترین زمان ممکن این سامانه هوشمند را در اختیار دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر مرزهای دریایی قرار دهیم تا نظارت و کنترل بیشتری بر این مناطق اعمال شود.  
وی مرزبانی را چشمان بیدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود : امروز می توانیم به مردم خوب کشورمان نوید امنیت پایدار دهیم و این امنیت به مدد تلاش های ارزنده مرزبانان در مرزهای کشورمان بدست آمده است.
فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد : به پشتوانه مرزنشینان که مرز یاران افتخاری ما هستند و سایر نیروهای امنیتی و نظامی امنیت پایدار منطقه را فراهم کردیم.
وی خاطر نشان کرد :  مرزبانی به وظیفه خود به نحو شایسته عمل کرده و این امید را به مردم می دهد که اجازه عرض اندام به معاندین اسلام و گروهکهای ضد انقلاب را نخواهد داد.  
وی خاطر نشان کرد: با هوشمند سازی مرز به تجهیزات الکترونیکی اوپتیکی و پهبادی و اقدامات نوین الکرونیکی که در اختیار مرزبانی ها قرار گرفته امنیت پایدار منطقه رو به افزایش است.  
در این آئین سردار سرتیپ احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا،   سردار سهراب سجادی فرمانده مرزبانی گیلان، فرماندهی منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ اسماعیل خودخروج فرمانده مرزبانی شهرستان بندرانزلی حضور داشتند.  
شهرستان انزلی در ۴۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.  

برچسب‌ها رشت بندرانزلی پلیس راهور ناجا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت بندرانزلی پلیس راهور ناجا گیلان رشت بندرانزلی پلیس راهور ناجا گیلان اخبار کنکور فرمانده مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۴ هزار عملیات گروهگ‌های تروریستی توسط مرزبانان در سراسر کشور مهار شده است، گفت: کنترل و پایش مرزهای کشور هوشمند بوده و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود.   سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در گفت وگو با برنا با بیان اینکه خلاءهای مرزی سراوان به زودی رفع شده و مرزهای سيستان و بلوچستان با جديت و دقت بيشتری كنترل مي‌شود، گفت: کنترل و پایش مرزهای کشور هوشمند بوده و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود، از سوی دیگر تعداد زیادی رادار در مناطق خشکی و دریا قرار دادیم تا هنگام ورود غیرقانونی متجاوزان به کشور مطلع شویم.   وی افزود: در سال گذشته در ۳ مرحله در حوزه پهپادی برای جلوگیری از گروه‌های معاند الحاق‌های مناسبی انجام دادیم که افزایش توانایی عملیاتی، رشد خوبی داشته است.   سردار گودرزی تصریح کرد: در یک سال اخیر ۱۴۰ شناور در سراسر کشور فعال کردیم و باید بگویم با کشور عراق همکاری خوبی داریم و با مجهز شدن دوربین در لباس و مراکز کنترل خوبی داریم.   وی افزود: سال گذشته برای قاچاقچیان کالا سال سختی بود، ۲۱ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق را در مرزبانی کشف کردیم و ۲۷ هزار و ۵۷۷ پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.   فرمانده مرزبانی فراجا در پایان گفت: در خصوص پروانه گذر شناور‌ها به صورت رایگان در سامانه «پلیس من» قابل دریافت است که رضایت مندی مردم را به همراه داشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود