Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق پرستاران این سازمان مشابه با پرستاران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مصطفی سالاری در جلسه با اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری اظهار کرد: با توجه به افزایش حقوق و دستمزد پرستاران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در سازمان تأمین اجتماعی نیز با موافقت شورای حقوق و دستمزد، افزایش حقوق‌ها از ماه جاری اجرا و حقوق پرستاران مشابه با وزارت بهداشت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیشترین تعداد پرستاران با سازمان تامین اجتماعی همکاری داشته و 16 هزار و 500 پرستار در مراکز درمانی تأمین اجتماعی سراسر کشور مشغول خدمت‌رسانی به بیماران هستند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین با بیان این که تعدادی از پرستاران شاغل در مراکز درمانی دولتی و خصوصی نیز بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی هستند، گفت: در مجموع ۷۰ هزار پرستار تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در ماه گذشته اظهار کرد: با جذب و به کارگیری پرستاران پذیرفته شده در این آزمون، شاهد کاهش فشار کاری پرستاران و بهبود شاخص تعداد پرستار نسبت به تخت‌های بستری خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی توسعه خدمات درمانی این سازمان را نیز بر اساس سطح‌بندی مراکز درمانی کشور عنوان کرد و افزود: بر اساس مطالعات انجام گرفته در سازمان تأمین اجتماعی و وزارت بهداشت، توسعه خدمات درمانی براساس اولویت و به منظور تحقق عدالت در دسترسی به خدمات مورد توجه قرار می‌گیرد.

سالاری در ادامه از نهایی شدن مطالعات مربوط به سطح‌بندی مراکز درمانی خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته به بیمارستان‌های موجود سازمان تأمین اجتماعی ۵۵۰ تخت اضافه شده و توسعه و تجهیز مراکز موجود نیز پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/4076/

منبع: آنا

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پرستاران مصطفی سالاری سازمان تأمین اجتماعی مراکز درمانی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان

به گزارش جام جم آنلاین، علی دهقان کیا، رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: فعلا همان میزان افزایش حقوق که در شورای عالی کار مصوب شده است برای بازنشستگان مصوب شده تا پرداخت شود.

وی افزود: بحث اصلی بازنشستگان و کانون بازنشستگان اجرای ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی است که باید اجرا شود، این ماده قانونی تأکید دارد که حقوق بازنشستگان به میزان افزایش هزینه‌های زندگی رقم بخورد که در این باره جلسه‌ای با حضور رؤسای کانون بازنشستگان و سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.

دهقان کیا ادامه داد: تفاوت اصلی حقوق بازنشستگی و کارگری در میزان پرداختی در بن و مسکن است که تفاوت دارند.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران تأکید کرد: ما به طور جد خواستار اجرای ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی به طور کامل هستیم.وی با اشاره به برگزاری دومین جلسه برای رسیدگی به افزایش حقوق بازنشستگان اظهار کرد: قرار شده تا در هفته جاری دومین جلسه برای بررسی میزان افزایش حقوق بازنشستگان برگزار شود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران ابراز کرد: براساس‌آخرین اطلاعات قرار است تا مابالتفاوت حقوق فروردین ماه در خردادماه و حقوق اردیبهشت ماه براساس فرمول های سال جدید به حساب بازنشستگان واریز شود. مبنای پرداخت حقوق بازنشستگان هم براساس عدد‌های تعیین شده در شورای عالی کار است. 

وی یادآور شد: احتمال می‌دهیم که در ۲۰ روز آینده به نتایجی برسیم که در همین ماه اتفافات جدیدی برای بازنشستگان رخ دهد و دستمزد مدنظر جدید تعیین شود.

دهقان کیا عنوان کرد: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی هم نظرش  این است که ما بتوانیم به بازنشستگان کمک کنیم، این مستلزم آن است که سازمان چقدر منابع جدید به دست آورد و آن را به بازنشستگان اختصاص بدهد.

دیگر خبرها

  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی