Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خدیجه قانع سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون پس از دیدار مقابل تاسیسات دریایی بیان کرد: بازی بسیار خوبی را مقابل تیم  تاسیسات دریایی به نمایش گذاشتیم. حریف ما نسبت به سال‌های گذشته بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده است.

او عنوان کرد: در فصل پیش رو ما شاکله اصلی خود را حفظ کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من مطمئن بودم که با اختلاف زیاد مقابل تیم تاسیسات دریایی به پیروزی می‌رسیم و قطعا مدعی قهرمانی در لیگ برتر هندبال هستیم.

بیشتر بخوانید

بازیکنان ما خیلی جوان هستند/ مقابل پرسپولیس نتیجه قابل قبولی نگرفتیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال لیگ برتر هندبال هندبال بانوان تاسیسات دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در حالی نخستین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را از ساعت 12:30 امروز در سالن هائومارک تایلند آغاز کرده و مقابل افغانستان قرار گرفته که سرمربی و بازیکنان حریف شناخت خوبی از شاگردان وحید شمسایی دارند.

جدا از اینکه مجید مرتضایی هدایت تیم ملی فوتسال افغانستان را برعهده دارد و به دلیل سال‌ها حضور و فعالیت در لیگ برتر شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی و تفکرات وحید شمسایی دارد، بازیکنان افغانستان هم در لیگ برتر ایران به میدان رفته‌اند.

محمدجواد صفری، مهدی نوروزی، مهران غلامی، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی 5 بازیکنی هستند که در شروع بازی برای افغانستان به میدان رفتند که اسامی آنها جالب توجه است.

افغانستان نخستین حضورش در جام ملت‌های آسیا را با این بازیکنان و سرمربی ایرانی خود تجربه می‌کند و به دنبال خلق شگفتی و نمایش موفق مقابل ایران است.

دیگر خبرها

  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • در مدرسه فوتبال بازیکنان جوان و با استعداد چه می گذرد؟ / انیمیشن بلیچر ریپورت