Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:47:20 GMT

نام جدید مستند بلند از گروه روایت فتح

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۳۳۷۷

نام جدید مستند بلند از گروه روایت فتح

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم ۲۲/۲۲ که به کارگردانی فرود عوض پور و تهیه کنندگی سعید الهی در روزهای اخیر مراحل پایانی تولید را پشت سر گذاشته است، همزمان با شرکت در بخش جایزه شهید آوینی جشنواره فیلم حقیقت، نام خود را تغییر داد.

مستند ۲۲/۲۲ روایت شکل‌گیری گروهی از بسیجیان سال‌های اول انقلاب در شهرستان بندرگز از شهرهای استان گلستان است که تلاش کرده تا با نگاهی جستجوگرانه، مخاطب را با وجوهی دیگر از نوجوانان پرجنب و جوش دیروز و میانسالان امروز در مواجهه با انقلاب اسلامی آگاه سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرود عوض‌پور کارگردان این مستند سینمایی در پرونده حرفه‌ای خود ساخت بیش از ۲۰ فیلم کوتاه داستانی و مستند و کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های داخلی و خارجی را همراه داشته و دارای مدرک کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است.

برچسب‌ها تولید فیلم دانشگاه سوره مستند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تولید فیلم دانشگاه سوره مستند تولید فیلم دانشگاه سوره مستند اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مستند درباره شخصیت و سلوک علمی و فرهنگی دکتر نادیا مفتونی پژوهشگر فلسفه و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران است که بیشتر به دلیل احیای فلسفه هنر فارابی، تبیین فلسفه علم حکمای مسلمان و استخراج مباحثی جدید از حکمت اشراق شهاب الدین سهروردی شناخته می‌شود.
مفتونی از معدود چهره‌های فلسفه معاصر ایران است که با فلاسفه جهانی تعامل مستقیم دارد و به نمایشنامه‌نویسی و نقاشی نیز می‌پردازد.
«عشق و فلسفه» یازدهمین فیلم از مجموعه مستند «آئینه عمر» است که درباره زندگی، سلوک علمی و فرهنگی و میراث پژوهشی ۲۶ چهره نامدار حوزه علوم انسانی، فرهنگ و هنر ایران ساخته شده است. این مستند ۴۰ دقیقه‌ای به کارگردانی حسن علیزاده فرد جمعه ساعت ۱۲:۳۰ هم تکرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی