Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ، حالا او اینجاست روبروی من و نمی دانم باید به زنی که همسر و همراهم بود و فکر می کردم در این چند سال او را شناخته ام چه بگویم. باورم نمی شود این موجود ضعیف و نحیف و خسته که نگاهش را به زمین دوخته با ایجاد تداخل دارویی برای سالمندان باعث مرگ آنها می شده و اموالشان را به سرقت می برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وقتی راحله به سراغ من آمد تازه از همسرش جدا شده بود و فرزندش با همسرش زندگی می کرد. او را استخدام کردم و سعی کردم از او حمایت کنم.
تا اینکه یک روز آمد و گفت برادرم ما را با هم دیده و اگر با من ازدواج نکنی مرا می کشد.
با اینکه برنامه ای برای ازدواج نداشتم اما برای اینکه خدای ناکرده اتفاق ناموسی نیافتد پذیرفتم و با او ازدواج کردم.
بعد از ازدواج فهمیدم اعتیاد دارد. حالا دیگر همسرم بود و نمی توانستم نسبت به مشکلاتش بی تفاوت باشم و می خواستم شرایط نابسامان زندگی اش را اصلاح کنم. به همین دلیل او را به کمپ بردم و ترک کرد.

پرستاری که قاتل سالمندان از کار درآمد

ما در یک شهرستان کوچک زندگی می کردیم و کسب و کار من بعد از مدتی از رونق افتاد و من تصمیم گرفتم برای کار به تهران مهاجرت کنم. راحله اصرار کرد همراه من بیاید و گفت نمی تواند تنها زندگی کند. قبول کردم او را با خود به تهران آوردم. من مدام برای کار در رفت و آمد بودم و راحله هم از طریق شرکت های خدماتی به عنوان پرستار سالمند تمام وقت مشغول به کار شد و من فکر می کردم همه چیز مرتب است و چند باری متوجه شدم که از محل کارش اخراج شده و وقتی علتش را پرسیدم، گفت: رفتار بدی با او داشته اند و خودش نخواسته کار کند و من هرگز به مغزم خطور نمی کرد چه بلایی دارد بر سر ما و زندگی مشترکمان می آید.
تصویر دختر آرام و مظلومی که می شناختم با یک تماس پلیس آگاهی در ذهنم فرو ریخت. افسر پرونده وسایلش را به من نشان داد و فهمیدم هنوز اعتیاد دارد و دور از چشم من متادون مصرف می کرده و علت اخراجش از شرکت هایی که برای آنها کار می کرده اعتیاد و سرقت از منزل مشتریان بوده است و چند باری افراد سالمندی که برای آنها کار می کرده به طرز مشکوکی فوت کرده اند و بار آخر خانواده متوفی با مشاهده آثار سرقت اموال مقتول و مستنداتی که نشان می داد راحله قصد تخلیه موجودی حساب بانکی متوفی را داشته از او شکایت کرده اند.
حالا او اینجاست روبروی من و نمی دانم باید به زنی که همسر و همراهم بود و فکر می کردم در این چند سال او را شناخته ام چه بگویم. باورم نمی شود این موجود ضعیف و نحیف و خسته که نگاهش را به زمین دوخته با ایجاد تداخل دارویی برای سالمندان باعث مرگ آنها می شده و اموالشان را به سرقت می برده است.
گیج و ناامید! با قلبی پر از اندوه و ذهنی پر از پرسش از شریک زندگی ام !
خیلی دوست دارم بدانم آب و هوای فقر و تنگدستی و مهاجرت او را سنگدل و بی رحم کرده است یا از ابتدا آشنایی مرا هم فریب داده است.

نظریه کارشناس
- سالمندان عزیز باید وسواس زیادی در انتخاب پرستار از خود نشان بدهند و به راحتی هر فردی را به زندگی شخصی خود راه ندهند .
- اگر تنها زندگی می کنید حتما روابط خانوادگی و اجتماعی خود را با افراد مختلف حفظ کنید. قطع تماس با اطرافیان و دیدارهای خانوادگی با فاصله زمانی زیاد و بی خبری از حال یکدیگر یکی از دلایلی است که سرقت را برای افراد مجرم ساده نموده و باعث می شود با خیال راحت دست به اقدامات آسیب زننده به فرد سالمند بزنند .
- اگر فرد سالمندی در بین اعضای خانواده خود دارید سعی کنید مستمر از او سرکشی کنید و در زمینه مسایل مالی و امور اداری به او کمک کنید تا متوسل به مداخله افراد غریبه نشود و حتی شده با تماس تلفنی شما را در جریان اتفاقات زندگی خود بگذارد .
- به راحتی به افرادی که برای کار به منزل شما می آیند اعتماد نکنید و در زمینه اموال و دارایی های خود و اشیا و اموال با ارزش موجود در منزل حفاظت گفتار داشته باشید .

به قلم : سروان سمانه مهربانی – روانشناس و کارشناس آموزش همگانی پلیس آگاهی پایتخت

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا سرقت استخدام قاتل متادون منزل قاتل اخبار حوادث سالمندان مرگ تهران مشکوک شیطان اخبار تهران عکس ایران دختر فیلم مرد کرونا پسر ساعت پلیس ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت

انیمیشن جدید بلیچر ریپورت در رابطه با حرکات غیر اخلاقی املیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتینی استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در سال ۱۴۰۳
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک