Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@15:29:50 GMT

واکنش فائوچی به اظهارات توهین‌آمیز ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۳۵۰۷

واکنش فائوچی به اظهارات توهین‌آمیز ترامپ

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، «آنتونی فائوچی»، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در مصاحبه‌ای رادیویی به اظهارات توهین آمیز دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا علیه خود واکنش نشان داد.

به نوشته وبگاه خبری «هیل»، فائوچی در این مصاحبه اظهارات ترامپ را موجب «حواس پرتی» دانست و گفت: «من ترجیح می‌دهم در این مورد اظهار نظر نکنم و فقط برای آنچه که تلاش می‌کنیم کار کنیم و آنچه که ما در تلاش هستیم انجام دهیم این است که از سلامتی و رفاه و امنیت مردم آمریکا و در نهایت مردم جهان محافظت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

وی افزود: «ما شاهد افزایش شمار مبتلایان [کرونا] هستیم، بالاتر از آنچه در گذشته بوده است. بسیاری از ایالت‌ها که وضعیت مطلوبی داشتند، اکنون شاهد آمار بالای مبتلایان هستند، این همان چیزی است که باید روی آن تمرکز کنیم.»

ترامپ دوشنبه شب به وقت تهران در گفت‌وگو با کارمندان ستاد انتخاباتی خود از فائوچی انتقاد کرد و وی را یک «فاجعه» خواند.

وی در جمع کارکنان این ستاد گفت مردم از شنیدن سخنان دکتر «آنتونی فائوچی» مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا و همه این «احمق‌ها» در مورد ویروس کرونا خسته شده‌اند.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1077776 برچسب‌ها دونالد ترامپ فائوچی کرونا ویروس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا دونالد ترامپ فائوچی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تسنیم از آنچه در نوای هزار‌ دف ‌پالنگان گذشت + فیلم

نوای ۱۰۰۰ دف با حواشی‌های قابل تاملی در روستای تاریخی و در شرف جهانی پالنگان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کامیاران، جشنواره "هزار دف" در روستای پلکانی و تاریخی و در شرف جهانی پالنگان در حالی با حضور انبوه مردم، مسئولان کشوری و استانی و گروه‌های مختلف دف‌نوازی و هنری برگزار شد که اگرچه این رویداد فرهنگی با استقبال بی‌نظیر مردمی و جمعیتی بالغ بر سی هزار نفر مواجه شده که حواشی‌های قابل تاملی نیز داشت!

شور و اشتیاق مردم در نواختن دف و همراهی با یکدیگر، فضایی پرشور و معنوی را به وجود آورد اما همین مردم با هورا کشیدن اجازه سخنرانی کامل به مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث و استاندار کردستان ندادند.

در این جشنواره، برنامه‌های متنوعی از جمله دف‌نوازی گروهی، مولودی‌خوانی، نمایش‌های سنتی و برپایی بازارچه صنایع دستی اجرا شد.

گرچه جشنواره "هزار دف" علاوه‌بر اینکه فرصتی برای معرفی فرهنگ و هنر غنی کردستان به  ایران و جهان است و نقش مهمی در توسعه گردشگری این منطقه نیز ایفا می‌کند اما ورود گاو به داخل جمعیت و برخی ناهنجاری‌ها نیز ارزش و جایگاه این مراسم را زیر سئوال برد! حواشی‌ که متولیان امر باید پاسخ‌گو باشند.

ترافیک سنگین، فراهم نبودن زیرساخت‌ها، عدم پذیرایی از مهمانان و قطعی اینترنت و ... از دیگر مشکلاتی بود که باعث نارضایتی مردم شده بود.

مقرر شده که جشنواره "هزار دف" هر ساله در آخرین‌جمعه فروردین ماه برگزار شود، امید که این مراسم در سال‌های آینده به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و گردشگری ایران با برنامه‌ریزی بهتر، سنجیده‌تر و با رعایت چارچوب‌ها به کار خود ادامه دهد.

در ادامه گزارش ویدئویی خبرنگار تسنیم را می‌بینید:

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • گردن‌کلفتی و اظهارات توهین‌آمیز شهردار فردیس به کارگران معترض! | فیلم
  • روایت تسنیم از آنچه در نوای هزار‌ دف ‌پالنگان گذشت + فیلم
  • ببینید | حرف‌های توهین‌آمیز شهردار فردیس کرج خطاب به کارگران: دست من را بوسیدید به داخل آمدید!
  • تصمیم جدید در مورد رفتار توهین آمیز مربی استقلال
  • عملیات ایران نبوغ‌آمیز بود/ ایران مانند شیر است و اسرائیل مثل یک «سگ چلاق» / نتانیاهو معادل هیتلر است/ آمریکا در آستانه جنگ داخلی قرار دارد