Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدعلی گودرزی پیش از ظهر سه شنبه در آئین الحاق شناور کلاس حیدر به ناوگان شناوری مرزبانی گیلان، اظهار کرد: نیروی انتظامی کشور به صورت هوشمندانه، تأمین امنیت و سلامت جامعه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: نیروی انتظامی با وجود همه تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوصاً آمریکای جنایتکار موفق شده امنیت پایدار و توسعه یافته‌ای را در همه سطوح فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در منطقه تأمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار گودرزی با بیان اینکه رونمایی شناور کلاس حیدر نمایش اقتدار و امنیت پایدار ایران اسلامی است، تاکید کرد: رونمایی از این شناور برای اولین بار در خزر و در حالی صورت می‌گیرد که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی احساس می‌کردند محاصره اقتصادی و تحریم‌ها، ایران اسلامی را به زانو در می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد از کالاهای مورد نیاز دنیا از طریق دریا مبادله می‌شود، تصریح کرد: مرزبانی در تلاش است با توسعه امنیت پایدار با هوشمند سازی پلیس در هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز زمینی و دریایی کشور موجبات رونق اقتصادی و توسعه گردشگری با استفاده از مواهب الهی برای مردم را فراهم آورد.

سردار گودرزی با اشاره به نبود مشکل خاص در ۸۳۵ کیلومتر مرز دریایی در خزر، گفت: مرزبانی و دریابانی ایران همانند گاردهای ساحلی کشورهای پیشرفته دنیا در دریا حضور مقتدرانه‌تری داشته و برای رونق بخشیدن به اقتصاد دریا محور کمک می‌کند.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی شناورهای متفرقه در شمال کشور، افزود: انضباط بخشی در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

کد خبر 5052623

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی ناجا شهرستان انزلی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد اربعین 99 گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی اربعین حسینی کرمانشاه مراسم عزاداری امنیت پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند.

 رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفتگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

ایشان همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت بلوک بتنی سبک ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎده ﺍﺯ ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺎﻧبی ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﻼﻣﯿﻦ
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • «امنیت» و «تجارت» محور رایزنی ایران و پاکستان
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • تجارت ۱۰ میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها