Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار خرید و فروش خودرو متأثر از کاهش قیمت دلار با ریزش ۱۰ تا ۲۷ میلیون تومانی قیمت‌ها روبرو شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، همزمان با کاهش قیمت دلار و سکه در بازار خرید و فروش خودرو نیز متأثر از این موضوع با تغییرات قیمتی روبرو شده است.

به اعتقاد فعالان بازار خودرو طی دو ماه اخیر به صورت غیرمنطقی روند افزایش قیمت را در انواع محصولات داخلی و مونتاژی شاهد بوده است که یکی از عوامل تاثیرگذار بر این موضوع نوسانات نرخ ارز است اما رشد قیمت‌ها در بازار به حدی بالاست که کاهش 10 تا 25 میلیون قیمت خودرو طی دو روز اخیر به دلیل کاهش قیمت دلار آن چنان محسوس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار امروز خودروی 206 تیپ دو با کاهش 24 میلیون تومانی با قیمت 222 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5 با کاهش 27 میلیون تومانی با قیمت 228 میلیون تومان و پراید 131 با کاهش 12 میلیون تومانی با قیمت 117 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

آزادسازی منابع ارزی ایران در عراق و افزایش فروش نفت 2 عامل ریزش نرخ دلارگزارش میدانی از بازار ارز|صرافی‌ها: خریدار نیست؛ همه فروشنده‌اند/ 6 دلیل ریزش 4 هزار تومانی قیمت دلارقیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز 99/07/29؛ سقوط آزاد قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه به کانال 14 میلیونی بازگشت

علاوه بر این سمند LX نیز با کاهش 15 میلیون تومانی 215 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است البته با وجود کاهش قیمت‌ها در بازار امروز خرید و فروش خودرو همچنان معامله‌ای در بازار انجام نشده و همه منتظر ثبات قیمت‌ها در بازار هستند.

به اعتقاد فعالان بازار در طول دو ماهه اخیر خرید و فروش خودرو تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرده اما این موضوع مانعی بر افزایش قیمت‌ها نشده و هر کس به صورت سلیقه‌ای قیمت‌هایی را برای خودروهای خود پیشنهاد می‌کند این موضوع البته در خودروهای مونتاژی بیش از محصولات داخلی است به نحوی که خودرو پژو 2008 تا یک میلیارد و 100 هزار تومان نیز قیمت‌گذاری شده درحالی که این رقم به هیچ وجه برای این خودرو منطقی نیست.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرید و فروش خودرو قیمت ها در بازار میلیون تومانی میلیون تومان کاهش قیمت قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران

همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده و به ۸۵ دلار و هشتاد سنت در هر بشکه رسیده است. قیمت نفت خام دریای برنت نیز با افزایش ۳.۴ درصد به ۹۱.۱۳ دلار در هربشکه رسیده است.

در همین حال پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

کد خبر 745913

دیگر خبرها

  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول