Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@02:10:10 GMT

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان لرستان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۳۶۷۱

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان لرستان

سرهنگ دولتشاهی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبرداد و گفت: این طرح با رویکرد مبارزه با آسیب های اجتماعی برگزار شده است.

سرهنگ « عباس دولتشاهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد مبارزه با آسیب های اجتماعی و تقویت نظم و امنیت جامعه به صورت مستمر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی خرم آباد از جمع آوری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در خرم آباد خبرداد و افزود: طی روزهای تخیر399 معتاد  جمع آوری و   9 خرده فروش مواد مخدر دستگیرشده اند.



وی بیان کرد: در راستای مبارزه قاطع پلیس با سوداگران  مرگ ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی در مهرماه جاری موفق به شناسایی جمعی از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان شدند.



سرهنگ دولتشاهی افزود:  ماموران با هماهنگی قضائی طی 9 مرحله عملیات موفق به دستگیری 9خرده فروش مواد مخدر در سطح محله ها شدند و 35 کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی کشف کردند.



فرمانده انتظامی خرم آباد  اظهار کرد: همچنین در این راستا 399 معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ های مجاز شد.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیروی انتظامی آسیب های اجتماعی مواد مخدر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره‌ای که اقدام به توزیع گسترده هروئین در شهر اصفهان می‌کردند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه، یکی از عوامل اصلی قاچاق و توزیع هروئین در شهر اصفهان را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفی گاه خود دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل باندی اقدام به توزیع هروئین‌ها بین افراد معتاد می‌کرد، افزود: در ادامه مخفی گاه تمام همدستان متهم که چهار نفر بودند شناسایی و در عملیاتی دیگر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی گفت: در این عملیات ۱۰ کیلو هروئین کشف و دو دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به متهمان نیز توقیف شد.

کد خبر 739481

دیگر خبرها

  • ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • دستگیری ۴۵ مجرم با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نوروز
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر