Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@22:04:33 GMT

صادرکنندگان عامل حیات اقتصاد ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۳۷۵۰

صادرکنندگان عامل حیات اقتصاد ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عزیزاله افضلی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین به مناسبت ۲۹مهرماه روز ملی صادرات پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام تبریک به شرح زیر است:
۲۹مهرماه روز پاسداشت از تلاشهای بی وقفه صادرکنندگان عزیزمان است انسان هایی که با درایت و زحمات شبانه روزی خود در سراسر جهان، پرچم کشورمان را در اقصی نقاط دنیا برافراشته کرده و خون را در رگهای حیاتی اقتصاد ایران به گردش در می آورند تا رفاه ایران و ایرانی را تضمین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادرکنندگان از آن رو که با درایت و فعالیت خود ارزها را به سمت کشورمان سرازیر کرده و ذخایر ارزی خزانه ایران را پر و حجیم تر می کنند شایسته تکریم و تحسین است.
در ایامی که کشورمان ایران درگیر جنگ اقتصادی همه جانبه بوده و مشکلات اقتصادی، روح و روان مردم عزیزمان را آزار می دهد، این متخصصین و زحمتکشان عرصه صادرات هستند که با زحمات و مجاهدت بی‌بدیل خود مشکلات و فقر را از سر راه ایران و ایرانی برمی دارند.
صادرکنندگان طلایه داران جبهه صادرات و تجارت جهانی و عامل رفاه و حامی مردم در لحظات و صحنه‌های سرنوشت ساز جامعه هستند و از آنجایی که به دنبال خلق ثروت، رفع نابسامانی های اقتصاد و کسب منابع ارزی برای کشورمان می باشند همواره شایسته تکریم وتحسین هستند.
روز ملی صادرات بر تمامی مجاهدان عرصه صادرات و تجارت جهانی که با پیکار و مبارزه با رقبای جهانی و با ایمان و سرمایه و توان علم خویش برای سربلندی و سرافرازی جامعه و جاودانگی ایران اسلامی در صحنه های نبرد اقتصادی با رقبا و دشمنان آن هم به تنهایی در حال کشاکش و مبارزه‌اند، مبارک و خجسته باد.
اینجانب نیز بر خود واجب می دانم تا در بیست و نهمین روز از ماه مهر، ضمن ارج نهادن به تلاشهای این عزیزان و گرامیداشت فعالان عرصه صادرات و تجارت جهانی، از خدمات با ارزش و زحمات صادرکنندگان عزیز استان قزوین تقدیر نموده، موفقیت و سلامتی همه سروران گرامی را از درگاه  ایزد منان مسألت کنم.

48

کد خبر 1445607

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان با قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا، به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

برخلاف دو مسابقه نخست که تیم شمسایی نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشت، ایران در دقیقه 8 با شوت بهروز عظیمی به گل رسید که دونیربک آمانبائف، یک دقیقه بعد با گشودن دروازه ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند. البته این پایان کار در نیمه اول نبود و سالار آقاپور در دقیقه 10 گل زیبایی از یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تا ملی‌پوشان کشورمان با پیروزی 2 بر یک راهی رختکن شوند.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است، نه حذف ژاپن

نیمه دوم نیز مطابق میل ایران پیش رفت. مهدی کریمی در دقیقه 26 برای قهرمان 12 دوره رقابت‌ها گلزنی کرد و سعید احمد عباسی دروازه قرقیزستان را در دقیقه 24 باز کرد تا همچنان مدعی اصلی عنوان آقای گلی جام باشد. تلاش‌های قرقیزستان نتیجه‌ای به دنبال نداشت و کریمی در دقیقه 36 برای ایران گلزنی کرد. گلزنی علی‌اصغر حسن‌زاده در دقیقه 37 نیز تیر خلاصی به قرقیزستان بود و حکم صعود ایران را امضا کرد.

تیم ملی کشورمان همانند 16 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!

تیم ملی ایران از ساعت 17:30 روز جمعه هفتم اردیبهشت، در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف برنده مسابقه ازبکستان - ویتنام می‌رود. دیدار ازبکستان و ویتنام از 17:30 امروز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی ووشو| ایران به طلای دوئلین تالو مردان رسید
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • فولاد چین در تجارت جهانی پررنگ شد
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • لمس یک میلیارد دلاری صادرات به روسیه
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌