Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی گفت: در گذشته 35 درصد جان باختگان مربوط به موتورسیکلت بود اما امروز این رقم به 48 درصد رسیده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی گفت: مقام معظم رهبری در رابطه با نیروی انتظامی گفتند که این نیرو، ویترین نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه که مشخص است در بین رده های نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی نیز ویترین پلیس است.

او افزود: همه ما زمانی که از منزل خارج می شویم در کمترین فاصله یک نفر از پرسنل راهنمایی و رانندگی را مشاهده خواهیم کرد. همه شهروندان به نحوی با این مجموعه در ارتباط هستند. به همین سبب به دنبال تجهیز این نیرو هستیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در کرونا، در آلودگی هوا و در سرما و گرما، نیروهای راهنمایی و رانندگی به وظیفه خود عمل می کنند و هیچگاه خسته نمی شوند. امروز تهران همچون ساعت می چرخد و این تلاش نیروهای راهنمایی و رانندگی است که شهر را به چرخش در می آورد. در گذشته آمار جان باختگان در خیابان های تهران به علت تصادف 1400 نفر بود اما امروز به 600 نفر رسید اما جان باختن یک نفر نیز برای ما قابل قبول نیست.

سردار رحیمی تصریح کرد: در گذشته 35 درصد جان باختگان مربوط به موتورسیکلت بود اما امروز این رقم به 48 درصد رسیده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: کد جریمه ماسک نزدن امروز تعبیه شده است اما ما باز هم تلاش می کنیم با تذکر امور را جلو ببریم و پروتکل های بهداشتی را وضع کنیم اما اگر افرادی باز هم قانون شکنی کنند قطعا آن ها را جریمه خواهیم کرد. به پلیس مترو نیز باز هم تاکید کرده ایم که حتی یک نفر را بدون ماسک به داخل مترو راه ندهند.

او افزود: تا به امروز دو نفر از پرسنل بیمارستانی نیروی انتظامی بر اثر مبتلا شدن به کرونا جان خود را از دست داده اند. سایر پرسنل بیمارستان ها نیز سخت در تلاش هستند و جان خود را به خطر می اندازند تا بتوانیم این بیماری را مهار کنیم و ضرورت دارد تا مردم نیز همکاری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته نیروی انتظامی سردار رحیمی همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی راهنمایی و رانندگی جان باختگان یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار سفرهای نوروز و عید فطر اعلام شد

با پایان تعطیلات بلند ابتدای سال ۱۴۰۳، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، جزئیات و آمارهایی از سفرهای نوروزی، سوانح، تخلف‌ها و خدمات را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر در ابتدای سخنانش یاد شهدای کنسولگری ایران در سوریه را گرامی داشت و جمع‌بندی آمار اقامت و اسکان‌های نوروزی ۱۴۰۳ را به این ترتیب اعلام کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۴ فروردین امسال ۶۳ میلیون و ۶۴۷ هزار نفر شب اقامت ثبت شده است، که ۵ درصد افزایش نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد. این آمار در اقامتگاه‌های رسمی ۲/۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد. رویکرد ستاد ملزم کردن به استفاده از ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی است.

به گفته او، خراسان رضوی، مازندران، هرمزگان، گیلان، اصفهان، فارس، تهران، آذربایجان شرقی، بوشهر و اردبیل به ترتیب بیشترین اقامت را داشته‌اند.  

شالبافیان با اشاره به تغییر رفتار سفر در نوروز سال ۱۴۰۳ گفت: در نوروز امسال سه موج سفر را تجربه کردیم، که در موج اول به دلیل تغییرات اقلیمی با کاهش سفر مواجه بودیم و موج دوم مشابه مدت زمان سال گذشته بود و تعطیلات عید فطر که موج سوم سفرها شکل گرفت با افزایش سفرها مواجه شدیم. تحلیل این روند نشان می‌دهد هر سال متناسب با آن سال باید برنامه‌ریزی شود.

معاون گردشگری در ادامه یادآور شد: بیش از یک میلیون نفر در نوروز به صورت تمام‌وقت و موقت و داوطلبانه همکاری داشتند و به تناسب تصمیم‌هایی که گرفته شد نسبت به گذشته بهبودهایی داشتیم، که از آن جمله، عضویت شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی بود که سبب کاهش مشکلات سوخت‌رسانی شد و با تقویت کمپین ۶۰_۳۰ در راستای کاهش تصادف‌ها و سوانح جاده‌ای اقدام شد.

او به شناسایی برخی آسیب‌ها به‌ویژه برای کاهش سوانح جاده‌ای و مسمومیت‌های ناشی از گاز CO که افزایش پیدا کرده بود، اشاره کرد و از تمرکز این ستاد روی موضوع کاهش سوانح جاده‌ای و تهیه طرحی در این‌باره و ارائه آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی سخن گفت و افزود: براساس این طرح دستگاه‌های مختلف مسئولیت‌هایی پیدا کردند. کشور برای این موضوع به قدری هزینه می‌دهد که نباید به ۱۵ روز نوروز محدود شد و این طرح به مدیریت سفر در طول سال کمک می‌کند.

رئیس ستاد سفر همچنین به راه‌اندازی مجموعا ۱۰۴۷ بازارچه صنایع دستی در محورهای سفر اشاره کرد.

درحال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • افزایش سفرهای اتوبوس‌های درون‌شهری یزد
  • مصدومیت ۱۸ تن و جان باختن پنج نفر در حادثه واژگونی اتوبوس
  • افزایش تصادفات منجر به فوت موتورسواران در تهران
  • آمار سفر‌های نوروز و عید فطر اعلام شد
  • آمار سفرهای نوروز و عید فطر اعلام شد
  • حقایقی که آمار‌های رسمی از سفر‌های فروردین روایت می‌کنند
  • عبور صهیونیست‌ها از خطوط قرمزمان قابل تحمل نبود
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • دگردیسی لواندوفسکی، عامل تغییرات مثبت آبی‌واناری‌ها
  • افزایش ۱۵.۶۹ درصدی آمار تلقیح مصنوعی دام در آذربایجان‌شرقی