Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق گفت: شروع بدی داشتیم، اگر بهتر آغاز می‌کردیم می توانستیم با اختلاف بیشتری ذوب آهن را شکست دهیم.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان تیم با تجربه ذوب آهن اصفهان مقابل تیم سنگ آهن بافق که اولین سال حضورش در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند با دو گل اختلاف شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم کوهیان علت شکست را غیبت مهره‌های کلیدی این تیم به دلیل مثبت بودن تست کرونا عنوان کرد. به گفته کوهیان، زهرا علوی سرمربی تیم ذوب آهن و ۵ بازیکن این تیم گرفتار کرونا بودند.

گفت‌وگوی سرمربیان هر دو تیم به شرح زیر است:

کوهیان بعد از شکست تیم ذوب آهن مقابل بافق در اولین مسابقه از لیگ برتر هندبال زنان گفت: ۵ بازیکن و سرمربی تیممان دچار بیماری کرونا شدند و مدیرعامل باشگاه اجازه نداد آن‌ها همراه تیم به تهران بیایند. بهترین تصمیم هم بود چون هم برای تیم و هم برای سایر تیم‌ها مشکل ساز می‌شد. ما در این شرایط ۵ بازیکن کلیدی تیم را نداشتیم ولی به هر حال برد و باخت برای تیم‌ها است. تیم بافق تیم جوانی هستند که اصلا تجربه ندارندف تنها ۳ بازیکن با تجربه در کنار این تیم بود. اما متاسفانه بازیکنان ما با تاکتیک‌هایی که داشتند موفق نشدند و شکست خوردند. بازیکنان بافق خیلی خوب بازی کردند.

ناهید غارسی سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق بعد از برتری مقابل تیم ذوب آهن گفت: شروع بدی داشتیم. اگر شروع خوبی داشتیم با اختلاف بالاتری می‌توانستیم آن‌ها را ببریم. بازیکنان من جوان هستند و از نظر استقامت حرف اول را می‌زنند اما متاسفانه با کم تجربگی چند توپ را از دست دادند و مقداری عقب افتادند. ما به لیگ آمده‌ایم تا ببینیم می‌توانیم به اهدافمان برسیم. فقط با یاری خدا می‌خواهیم به نتیجه مورد نظر برسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال لیگ برتر هندبال بانوان سرمربی تیم ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، سرمربی این تیم کاربلد است و جوان‌های تیم گل‌گهر باید قدر کار کردن با او را بدانند. - اخبار ورزشی -

علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت ‌گل‌گهر و اینکه آیا به نظر او این تیم با هدایت اوزونیدیس نتایج خوبی در 23 هفته گذشته گرفته است، گفت: به نظر من همه چیز به سرمربی مربوط نمی‌شود و این را باید در نظر گرفت که تیم ما با تغییرات زیادی مواجه شد و 12 بازیکن خود را از دست داد. البته خودمان فکر می‌کردیم بهتر نتیجه می‌گیریم و تا قبل از اینکه با سه شکست اخیر مواجه شویم شرایط خوبی داشتیم، ولی این سه باخت کارمان را خراب کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه چیز به سرمربی برنمی‌گردد. من گاهی اوقات به بچه‌ها می‌گویم که ما برای اوزونیدیس چه کار کردیم؟ من معتقدم او یک مربی کاربلد و حرفه‌ای است و رفتار بسیار خوبی با بازیکنان دارد. حتی وقتی یک بازیکن در شروع مسابقه عملکرد خوبی ندارد، اوزونیدیس برخلاف خیلی از مربیان آن بازیکن را تعویض نمی‌کند، چون نمی‌خواهد بازیکن را خراب کند.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین یادآور شد: وقتی تیمی با تغییرات زیاد مواجه می‌شود، طبیعتاً نیاز به زمان دارد. من فکر می‌کنم سرمربی ما عملکرد مثبتی داشته است. او به بازیکنان جوان ما میدان داده است و آنها باید قدر کار کردن با اوزونیدیس را بدانند. در لیگ برتر هر مربی حاضر نمی‌شود به بازیکنان جوان میدان بدهد، ولی سرمربی ما این کار را انجام داد.

علیزاده در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است در پایان فصل از گل‌گهر جدا شود، تصریح کرد: نمی‌دانم چه تصمیمی خواهم گرفت و باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت. در این سال‌ها پیشنهادهای خوبی به من رسید، ولی در نهایت ماندم، حالا هم چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید صبر کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • اختلاف نکونام و جانشین سامره بالا گرفت
  • تکرار سناریوی اختلاف کادرفنی و سرپرست استقلال؟
  • سرمربی پرسپولیس این بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد
  • نیمکت‌های لرزانی که برای فصل بعد، سرمربی ندارند!