Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان روز پنج شنبه 1 آبان ماه به چهارمحال و بختیاری سفر خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جمشید تقی زاده، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان روز پنج شنبه 1 آبان ماه به چهارمحال و بختیاری سفر خواهد کرد.

 تقی زاده در این سفر یکروزه علاوه بر دیدار با مسئولین استانی، کلنگ احداث اولین استادیوم 15 هزار نفری شهرکرد را به زمین خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سفر خود، از پروژه های ورزشی نیمه تمام بازدید و زمین چمن بزرگ شهر فرادنبه در شهرستان بروجن را نیز افتتاح خواهد کرد.

تجهیز و افتتاح همزمان 50 خانه ورزش روستایی و حضور در شورای اداره کل ورزش و جوانان با حضور روسای ادارات این استان از دیگر برنامه سفر یکروزه معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت به چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته تربیت بدنی چهارمحال و بختیاری ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز میزبان کاپیتان‌های تیم‌های ملی ورزشی بود و در دیداری چهره به چهره با آنها گفتگو کرد.

قرار است با پیشنهاد حسین شمس، دوره‌ای آموزشی برای کاپیتان‌های تیم‌های ملی برگزار شود و آنها برای شرکت در این دوره ها، امروز به جزیره قشم سفر می‌کنند.

اولین دوره اخلاق حرفه‌ای و اردوی روایت پیشرفت ویژه کاپیتان‌ها و نخبگان ورزشی تیم‌های رشته‌های مختلف ورزشی کشور توسط اداره کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ۲۷ لغایت ۲۸ فروردین در استان هرمزگان و جزیره قشم برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • کشف لوازم یدکی قاچاق در چهارمحال و بختیاری
  • حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • وعده وزیر ورزش به فوتسالی‌ها
  • وزیر ورزش از استاد اسکویی عیادت کرد
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی
  • آغاز ساخت ۵ مرکز درمانی در چهارمحال و بختیاری از بهار امسال