Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خداآفرین از سقوط یک پهپاد در مناطق شمال غربی کشور خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا، به نقل از ایرنا، «علی امیری راد»، فرماندار خداآفرین، از سقوط یک فروند پهپاد طرف‌های درگیر در جنگ قره باغ در اراضی ملی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: این پهپاد صبح امروز در اطراف روستای «قره قوچ» در بخش «منجوان» در اراضی ملی و مرتعی سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری راد با بیان اینکه سقوط پهپاد هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است، افزود: کارشناسان نظامی در حال بررسی مالکیت پهپاد و منطقه اعزامی آن هستند.

گفتنی است شهرستان مرزی خداآفرین با ۳۵ هزار نفر جمعیت در  فاصله ۲۱۰ کیلومتری شمال شرق تبریز در حاشیه رودخانه ارس و در ضلع جنوبی جبهه جنگ قره باغ بین جمهوری  آذربایجان و ارمنستان واقع شده است.  

از آغاز درگیری های نظامی میان جمهوری های آذربایجان و ارمنستان بر سر قره باغ و هفت منطقه اشغالی دیگر از حدود سه هفته قبل تاکنون بیش از ۶۰ راکت خمپاره طرفین در محدوده شهرستان خداآفرین اصابت کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قره باغ قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: وزش باد شدید با سرعت لحظه‌ای ۳۲ نات و بیشینه ارتفاع امواج در مناطق ساحلی ۱ تا ۲.۵ متر و در مناطق دور از ساحل تا بیش از ۲.۵ متر همراه با رگبار باران و رعد و برق برای فردا دوشنبه (۲۷ فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در خلیج فارس و نواحی جنوبی استان بوشهر و برای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (۲۷ تا ۲۹ فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان پیش‌بینی می‌شود.

امروز یکشنبه (۲۶ فروردین) در شمال شرق و نوار شرقی کشور واقع در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و در بخش‌هایی از یزد، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و بعد از ظهر در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش رخ خواهد داد.

فردا دوشنبه (۲۷ فروردین) در برخی نقاط شمال غرب، شمال شرق، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش در استان‌های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد.

طی امروز و فردا شهرکرد با کمینه ۱ و ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۳۴ و ۳۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6077312

دیگر خبرها

  • زخمی شدن 3 اسرائیلی در حمله یک پهپاد لبنانی
  • ویدئوی سقوط پهپاد اسرائیلی | ببینید
  • سقوط پهپاد اسرائیلی در جنوب لبنان + فیلم
  • چرا حمله ایران به اسرائیل منحصربفرد است؟
  • اختلال درارتباطات مخابراتی شمال آذربایجان غربی
  • تبریز-آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه
  • نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور
  • تایید حمله جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل با پهپاد شاهد
  • معرفی دریاچه ارومیه به‌عنوان قطب گردشگری شمال‌غرب كشور با برگزاری جشنواره‌های گردشگری
  • دو ایرانی در صدر، تیلور سقوط کرد!