Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ تکرار دستاوردهای فصل گذشته تیمش را بسیار سخت می داند

بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در چارچوب هفته اول مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 چهارشنبه شب در آلیانتس آرنا به مصاف هم می روند. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت یوفا، هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از این دیدار گفت:

می خواهیم در این فصل لیگ قهرمانان تا جای ممکن موفق ظاهر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکرار دستاورد فصل گذشته به شدت سخت است. رقبای بسیار خوب و زیادی در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و ما باید بازی به بازی فکر کنیم. وقت زیادی برای تمرین نداشته ایم. در برابر بیله فلد، اوضاع بهتر از قبل بود اما هنوز می توانیم در برخی وضعیت ها بهتر شویم. در بازی با بیله فلد با توپ خیلی خوب کار کردیم و بسیار راضی بودم.

آلفونسو دیویس کمی افت داشته است؛ لوکاس هرناندز خیلی خوب کار می کند 

 همه بازیکنان غیر از تانگی کواسی و لروی سانه آماده و در دسترس هستند. وضعیت یوسوا کیمیش؟ همه می دانند که کیمیش چه اهمیتی در بازی بایرن مونیخ دارد اما با توجه به متولد شدن فرزند دوم او، اوضاع برایش خیلی سریع پیش رفت و باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم چه می شود. لوکاس هرناندز می تواند در دو پست مدافع چپ و مدافع مرکزی بازی کند. او در حال حاضر در پست مدافع چپ خیلی خوب کار می کند و به بازی بدون توپ تیم، کیفیت خاصی تزریق می کند. به خاطر مصدومیت ها، لوکاس در فصل گذشته دوران سختی را سپری کرد اما در مقاطع پایانی فصل نشان داد که چه قابلیت هایی دارد. آلفونسو دیویس شاید کمی افت داشته است اما سرعت و پویایی او عنصر مهمی برای بایرن مونیخ است. در تمرینات امروز، دیویس دوباره خیلی خوب کار کرد. افت مقطعی برای بازیکن جوانی که فصلی بسیار خوب و پرفشار را سپری کرد، طبیعی است. داگلاس کاستا؟ در همان روزهای اول، او نشان داد که چه توانایی هایی دارد. سانترها و شوت های او عالی است. هدف ما این است داگلاس کاستا را به صد درصد آمادگی برسانیم و در آن صورت داگلاس می تواند کمک بزرگی برای تیم باشد. خیلی خوشحالم که چنین بازیکنی را در تیمم دارم.

 اتلتیکو مادرید یکی از بهترین سیستم های دفاعی اروپا را دارد

بازی کردن با اتلتیکو مادرید در اولین بازی گروه نکته جالبی است. دیگو سیمئونه توانسته همچنان باعث پیشرفت تیمش شود. آن ها یکی از بهترین سیستم های دفاعی اروپا را دارند و در خط حمله هم کیفیت بالایی دارند. بنابراین باید در دفاع مستحکم باشیم و حریف را هم تحت فشار قرار دهیم. نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم. به چیزهایی که در گذشته اتفاق افتاده، اهمیتی نمی دهم. اتلتیکو در این فصل فقط دو گل خورده و این یعنی آن ها فوتبال منظمی بازی می کنند. ما هم طرح خود را در ذهن داریم و می خواهیم فردا آن ها را اجرایی کنیم.  

همچنین بخوانید:

لوکاس هرناندز: از اتلتیکو مادرید و سیمئونه ممنونم؛ می خواهم در بایرن مونیخ توانایی هایم را ثابت کنم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان خیلی خوب کار بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن این هفته بدجور روی شانس!

به گزارش ورزش سه اشتوتگارت که در راه نایب‌قهرمانی بوندس لیگا موی دماغ بایرن شده بود با شکست امروزش سه امتیاز عقب افتاد. 

امروز از هفته سی ام بوندس لیگا اشتوتگارت مقابل وردربرمن با نتیجه دو بریک شکست خورد تا در امتیاز 63 باقی بماند و با 3 امتیاز کمتر از بایرن مونیخ در رده سوم قرار بگیرد. 

با این نتیجه بایرن مونیخ که دیروز با 5 گل یونیون برلین را شکست داده با سه امتیاز بیشتر از اشتوتگارت در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل شانس این را دارد تا نایب قهرمانی اش را قطعی کند. 

از سوی دیگر بوروسیا دورتموند که حالا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضراست با قبول تساوی دقیقه 97 مقابل بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام این فصل همچنان در رده پنجم و پایین تر از لایپزیش در رده پنجم ماند تا کار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

دیگر خبرها

  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!