Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبری لاموشی سرمربی فرانسوی تیم الدحیل در اولین حضور روی نیمکت این تیم موفق شد به اولین برد دست پیدا کند.

به گزارش طرفداری، هر چند تیم الدحیل پس از پایان رقابت های لیگ ستارگان قطر موفق شد عنوان قهرمانی این بازی‌ها را به نام خود بزند اما باید قبول کرد این تیم پس از جدایی جمال بلماضی، سرمربی اسبق و الجزایری خود، هرگز در کسب موفقیت ثباتی نداشت و به همین دلیل نتایجی پر از نوسان در کارنامه دو سه سال اخیر خود به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره می توان از نتایج اخیر این تیم مثال زد. الدحیل که پس از قهرمانی در لیگ ستارگان قطر در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و در همان مرحله گروهی موفق نشد موفقیتی کسب کند و عرصه را برای صعود از مرحله گروهی به تیم التعاون عربستان باخت و در نتیجه با حذف به کار خود پایان داد.

پس از این اتفاق در حالی که ولید رکراکی، سرمربی مراکشی الدحیل، زمام امور فنی این تیم را در دست داشت، حرف و حدیث هایی مبنی حضور مربی مطرح فرانسوی، صبری لاموشی در این تیم به گوش رسید تا اینکه در نهایت در روزهای اخیر این مربی به توافق نهایی با مسئولان الدحیل رسید و در دیدار اخیر این تیم برابر القطر نیز روی نیمکت نشست و در توانست در همان اولین بازی به اولین پیروزی خود دست پیدا کند.

صبری لاموشی که در دوران بازیگری در تیم هایی مانند مارسی، اینترمیلان، موناکو، پارما و ... به بازی پرداخت در سال های پایانی بازیگری خود به لیگ ستارگان قطر آمد و برای تیم هایی مانند العربی، الخریطیات و ام صلال بازی کرد. او در دوران مربیگری تا کنون تنها یک بار پا به لیگ ستارگان قطر گذاشت و آن هم هدایت سه ساله تیم الجیش است که بعدها با ادغام در تیم لخویا، تیم جدید الدحیل را تشکیل داد.

این مربی فرانسوی حالا پس از سرمربی گری تیم ملی ساحل عاج، الجیش، رن فرانسه، ناگینهام فارست و ... برای دومین بار پا به قطر گذاشت تا هدایت تیم الدحیل را بر عهده را بر عهده بگیرد. تیمی که بازیکنان مطرحی همچون معز علی، مهدی بن عطیه، ادمیلسون جونیور، یوسف المساکنی، کریم بودیاف، رامین رضاییان و ... را در اختیار دارد.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت و با انجام یک بازی بین دو تیم لیگ برتری مس رفسنجان و پیکان آغاز می‌شود. دو تیم ۲۴ فروردین و در هفته بیست و سوم نیز رو در روی هم قرار گرفته بودند که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. مس رفسنجان که با هدایت محرم نویدکیا تاکنون شکستی را تجربه نکرده است، در مرحله یک شانزدهم نهایی دست به کار بزرگی زد و توانست استقلال تهران را با نتیجه دو صفر از پیش رو بردارد.

مس و پیکان تاکنون ۸ بار به مصاف هم رفته اند که ۵ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و ۳ پیروزی هم سهم پیکان بوده است. این دو تیم تاکنون و در ادوار مختلف رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم نرفته اند و این بازی نخستین دیدار رو در روی دو تیم در جام حذفی است.

تیم پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شد تیم ستارگان بهمن جوان را با یک گل شکست دهد و جواز حضور در این مرحله را به دست آورد. پیکان با هدایت رضا عنایتی توانسته در دیدارهای اخیر خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی را کسب کند و در ۵ بازی آخر خود تنها یک شکست برابر پرسپولیس دارد و توانست دو تیم بالای جدولی ملوان و سپاهان را شکست دهد.

دیدار تیم‌های مس و پیکان از ساعت ۱۷:۴۵ و با قضاوت مهدی اجاقی برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

*مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

* مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
* فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز
* هوادار تهران- مس سونگون ورزقان - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
* آلومینیوم اراک- پرسپولیس - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
* تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام
* ملوان بندر انزلی- سایپا تهران - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی
* آبی پوشان جنوب - فولاد مبارکه سپاهان - ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهدای فولاد

کد خبر 6087359

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد؛ رودرو شدن با سردار در اولین تجربه مربی‌گری
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست