Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@06:50:31 GMT

پیام سفارت کوبا به مناسبت روز فرهنگ این کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۴۷۷۴

پیام سفارت کوبا به مناسبت روز فرهنگ این کشور

روز فرهنگ کوبا هر سال ۲۰ اکتبر جشن گرفته می‌شود، چرا که در این روز برای اولین بار نت‌های سرود ملی کوبا نواخته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سرود ملی کوبا توسط «پدرو فیگوردو»ساخته و برای اولین بار در تاریخ 20 اکتبر 1868 در شهر «بایامو» خوانده شد. این اقدام نقش قوی در شکل دهی به ملت و ملیت کوبا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سفارت کوبا در تهران به همین مناسبت طی پیامی آورده است: «بدون شک هنگامی که فیدل کاسترو این تاریخ را به عنوان روز فرهنگ ملی کوبا بنیان نهاد، این کار را به عنوان ادای احترام به ملت قهرمان انجام داد. این جشن تصدیقی بر جوهر و ریشه کوبا دارد. از این رو وقتی کوبایی ها سرود ملی خود لا بایامسا را می خوانند این روحیه استقلال را بیان می کنند که مشخصه ملتی است که برای میهن ، هویت و وجدان خود مبارزه و مقاومت کرده و پیروز شدند.

در ادامه این پیام آمده است: مفهومی از مبارزه و عزت که بیش از 60 سال است در برابر محاصره بزرگترین امپراطوری که جهان معاصر به خود دیده است به طور قهرمانانه و ثابت قدم مقاومت کرده است.

در پایان پیام سفارت تاکید شده است: فرهنگ کوبا بیانگر مردمی با وقار، شاد، حامی و انسان دوست بوده و است که اثر آن توانسته از مرزها عبور کند و غنای فرهنگی خود را به عنوان راهی برای نشان دادن حقیقت در مورد یک ملت آزاد و حاکم، به جهانیان بشناساند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک مدیر عامل پست بانک ایران دکتر بهزاد شیری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی

امتداد - دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با صدور پیامی، فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی را به همکاران و کارگزاران باجه های روستایی پست بانک ایران تبریک عرض نمود.متن پیام بدین شرح است:

 با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، در روز ملی منابع انسانی از تلاشها و خدمات صادقانه کلیه همکاران بانک و کارگزاران باجه های بانکی روستایی  تشکر می کنم  و امیدوارم با همت مضاعف،  عزم راسخ و توکل به خداوند متعال در سالی که از سوی مقام‌معظم رهبری سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نام‌گذاری شده ‌است شاهد خدمت‌رسانی شایسته و کارآمد به مردم شریف کشورمان در اقصی نقاط ایران اسلامی باشیم .

  باور دارم منابع انسانی سرچشمه همه تحولات و مؤثرترین عامل در کیفیت ارائه خدمات بانکی است و با توسعه و بهره گیری از این سرمایه عظیم می توان از چالش ها و تهدیدها، فرصت ها و نقاط قوت ساخت.
منابع انسانی نوآور، پویا ، با نشاط ، همدل و هماهنگ ضامن موفقیت بانک است،  کارکنان بانک  بزرگ‌ترین و ارزشمندترین منبع تولید ثروت و درآمد و کلیدی ترین عامل در دستیبابی به اهداف تعیین شده بانک می باشند بنابراین ایجاد بستر مناسب جهت توسعه فردی و سازمانی و فراهم کردن فرصت‌‌هایی برای رشد و تعالی سازمانی از مهمترین اهداف بانک است
شایسته است که به کلیه تلاشگران حوزه منابع انسانی خدا قوت عرض نموده و امیدوارم در راهبری و استفاده از این منبع ارزشمند موفق باشند.
بهزاد شیری

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام امیر سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • پیام بسیج سازمان منابع طبیعی به مناسبت عملیات وعده صادق
  • پیام تبریک سازمان اوقاف به مناسبت حمله به اهداف رژیم صهیونیستی
  • پیام تبریک مدیر عامل پست بانک ایران دکتر بهزاد شیری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی
  • پیام ترافیک ۱۵ کیلومتری یک جشنواره: مردم تفریح و شادی می‌خواهند
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر
  • پیام تبریک رئیس جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر
  • پیام تبریک رئیس جمهور ترکمنستان به دکتر رئیسی به مناسبت عید فطر