Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هماهنگی و تبیین همایش مطالبات بین المللی- حقوقی دفاع مقدس صبح امروز با حضور حسن ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و سردار ابوالحسن کبیری رئیس پژوهشکده دفاع مقدس در سالن جلسات شهید چمران دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایش مطالبات بین المللی- حقوقی دفاع مقدس با هدف تبیین مطالبات حقوقی و بین المللی جمهوری اسلامی ایران از حامیان و شرکای بین المللی و منطقه‌ای صدام در جنگ تحمیلی، راهکار‌های احقاق آن و پیگیری حقوقی- بین المللی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس از رژیم تروریست آمریکا ۵ و ۶ اسفند در باغ موزه دفاع مقدس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار خواهد شد.

مرکز آسیب‌های شیمیایی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در این همایش به بررسی علمی تأثیرات مخرب حملات شیمیایی رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی می‌پردازد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی سلامت جامعه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله بین المللی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم احیای شب‌های قدر با همکاری هیأت انصارالحسین (ع) در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار می‌شود.

در این مراسم امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

این مراسم روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و تا ۳ بامداد ادامه دارد.

حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت است. علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی مراجعه کنند.

کد خبر 6063387 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی