Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-معاون وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به دنبال پنهان کردن جزئیات سقوط هواپیمای اوکراینی و تضییع حقوق خانواده های جانباختگان نیست.

محسن بهاروند معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دور دوم مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمای اوکراینی بین جمهوری اسلامی ایران و اوکراین به میزبانی کشورمان با حضور در جمع خانواده های جانباختگان پرواز PS752 هواپیمایی اوکراین اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به دنبال پنهان کردن جزئیات سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی و تضییع حقوق خانواده های جانباختگان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه به خانواده های قربانیان این سانحه اطمینان داد دستگاه دیپلماسی کشور با هماهنگی و همکاری با کلیه نهادهای ذیربط تمام ظرفیت ها و تلاش خود را جهت پیگیری حقوق قربانیان به کار خواهد بست.

بهاروند، ضمن ابراز همدردی با خانواده های بازماندگان و دلجویی از آنان وعده داد برگزاری نشست بین خانواده های جانباختگان و مسئولان قضایی کشور را جهت اطلاع خانواده های جانباختگان از روند قضایی حادثه و پاسخ به سوالات و ابهامات احتمالی پیرامون سانحه پیگیری خواهد کرد.

به گزارش فارس، دور دوم مذاکرات ایران و اوکراین درباره سانحه سقوط هواپیمای متعلق به خطوط هوایی اوکراین از دیروز (دوشنبه) به ریاست بهاروند و معاون وزیر خارجه اوکراین در تهران در حال برگزاری است.

دور اول این مذاکرات اوایل مرداد ماه در کی یف برگزار شده بود.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: خانواده های جانباختگان جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز نخستین هواپیمای مافوق صوت جهان پس از کنکورد (فیلم)

نخستین هواپیمای خصوصی مافوق صوت جهان از زمان بازنشستگی کنکورد به آسمان رفت و پروازی آزمایشی را تجربه کرد.

نیواطلس، جت مافوق صوت XB-۱ شرکت بوم اولین پرواز خود را در کالیفرنیا به پایان رساند.

زمانی که برای آخرین بار، کنکورد در ۶ نوامبر ۲۰۰۳ به زمین نشست، به نظر می رسید نه تنها پایان یک دوران، بلکه یک گام بزرگ فناورانه به عقب برگشته شد. این نمونه نادری بود که جهان با کنار گذاشتن سفرهای هوایی مافوق صوت تجاری، بدون هیچ جایی برای جایگزینی، یک توانایی کامل را از دست داد.

امروزه، ناسا و تعدادی از شرکت‌های خصوصی در حال کار بر روی پروژه‌هایی برای بازگرداندن سفرهای هوایی سریع‌تر از صوت هستند که نه تنها مسافران و بار را حمل می‌کنند، بلکه سازگار با محیط‌زیست و از نظر اقتصادی امکان‌پذیر خواهند بود. دومی روشی مودبانه برای گفتن این موضوع است که امیدوارند از این راه پول دربیاورند!

XB-۱ با طول ۱۹ متر و طول بال ۶ متر به ارتفاع ۲۱۷۰ متر و سرعت ۴۴۰ کیلومتر در ساعت دست یافت.

به گفته شرکت بوم، هنگامی که ویژگی‌های آیرودینامیکی و آمادگی پرواز آن تایید شود، XB-۱ به سرعت بیش از یک ماخ در آزمایش‌های بعدی خواهد رسید.

منبع:همشهری

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گشتی در کارخانه بوئینگ از رنگ آمیزی هواپیما تا ساخت هلیکوپتر (فیلم) بوق زدن هواپیما در آسمان؛ حرکت جالب یک خلبان برای خوشحال کردن دوستش (فیلم) حضور غافلگیرکننده هواپیمای مافوق صوت در رودخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • سقوط پهپاد ارتش اوکراین در بلگورود
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • زهرا شجاعی درگذشت
  • پرواز نخستین هواپیمای مافوق صوت جهان پس از کنکورد (فیلم)