Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان هم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با شاختار دونتسک حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید بعد از شکست این هفته تیمش در رقابت های لالیگا و در آستانه ال کلاسیکو، به شدت نیاز به کسب پیروزی مقابل شاختار دونتسک در بازی نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان در صحبت های خود پیش از بازی گفت:

این چیزی است که ما می خواهیم. ما در خانه هستیم و این بازی هم در چارچوب لیگ قهرمانان اروپاست. دقیقاً برای این نوع بازی ها آماده شده ایم و شروع رقابتی دیگر خوب است. فردا نبردی در لیگ قهرمانان اروپا خواهیم داشت و می خواهیم شروع خوبی داشته باشیم. می دانیم چه تیمی هستیم و چه می خواهیم. مهم ترین مسئله این است که خوب شروع کنیم. تیم های زیادی هستند که می توانند فاتح لیگ قهرمانان شوند، اما این باشگاه هم یکی از آنهاست، و مثل هر سال سعی می کنیم تمام مسیر را پیش برویم. سخت خواهد بود، و لحظات سختی خواهیم داشت. حتی اگر موفق به قهرمانی شوید، در طول فصل لحظات سختی خواهید داشت، و باید انتظارش را داشته باشیم. ما مثل خیلی از تیم های دیگر، انتظارات زیادی از لیگ قهرمانان اروپا داریم.

وضعیت ادن هازارد

او به تمرینات برگشته، و تنها چیزی که وجود دارد این است که مصدومیت او شدید تر از آنچه که تصور می کردیم بود. من کاملاً به افرادی که اینجا با ما کار می کنند اعتماد دارم. امیدوارم که به زودی او را در میادین ببینیم. نکته کلیدی برای ما بازگشت او با آمادگی کامل برای ادامه فصل است.

انتقاد ها از ایسکو و مارسلو

همگی در یک قایق هستیم و انتقاد ها ما را قوی تر می کنند. می دانیم در موقعیت و جایی که ما حضور داریم، همیشه انتقاد ها وجود خواهند داشت، مخصوصاً بعد از بازی این هفته که شکست خوردیم اما فقط باید به تلاش خود ادامه دهیم. نکته خوب این است که هر سه روز یکبار مسابقه داریم. بعد از عملکردمان مقابل کادیز سزاوار انتقاد ها بودیم، بخصوص من که در نهایت مسئول تیم هستم. بازیکنان سخت می جنگند و نهایت تلاش خود را می کنند اما گاهی اوقات نتیجه نمی دهد.

در بازی فردا بعضی چیزها را عوض خواهیم کرد اما همیشه انتقاد وجود خواهد داشت، حتی وقتی پیروز شویم. ایسکو بازیکن تعیین کننده ای است، و همیشه این را نشان داده و هیچ شکی در مورد او ندارم. بعضی چیزها را تغییر خواهیم داد و ایسکو هم مثل همه همین کار را خواهد کرد. هیچ شکی در این باره ندارم.

احتمال غیبت سرخیو راموس

او مصدومیت جزئی دارد، و امروز صبح با ما تمرین نکرد چون نمی خواستیم در مورد او ریسک کنیم. فردا خواهیم دید که چه می شود اما امروز به طور معمول نتوانست تمرین کند.

تیم همیشه در لحظات سخت نشان داده که چقدر خوب است. منظورم این است که همیشه در طول فصل مقطعی وجود دارد که می توانیم بهتر عمل کنیم و معتقدم که همین کار را خواهیم کرد. شما باید تصویر کلی تیم را ببینید، نه چیزی که تازه در ابتدای فصل به چشم می آید. همه تیم ها لحظات سختی داشته اند. مطمئنم که بهتر خواهیم شد و روزهایی هم بوده که درخشان عمل کرده ایم.

فشردگی و فشار زیاد بازی ها

فوتبال از نقطه نظر فیزیکی تغییر کرده و امروزه فشار و فشردگی بسیار زیادی وجود دارد. برای اینکه هماهنگ با این فشار بازی کنید، نیاز به تمرینات خوب دارید و من طرفدار بازی با فشار زیاد کشاندن بازی به زمین حریف هستم. می دانم که اگر از جلوی زمین پرسینگ را انجام دهیم می توانیم به هر تیمی ضربه بزنیم. می توانیم عقب بنشینیم و منتظر ضد حملات بمانیم، و این هم راه دیگری است، اما من موافق آن نیستم.

لیست مصدومان و غایبان شاختار

ما برای بازی فردا آماده می شویم، و این تنها چیزی است که به آن فکر می کنیم. بعد از آن روی بازی های دیگر تمرکز خواهیم کرد. مصدومیت برخی بازیکنان شاختار چیزی را عوض نمی کند، آنها تیمی جنگنده هستند و تیمی را به میدان خواهند فرستاد که آماده بازی است. آنها ترکیب بزرگی دارند. باید خود را آماده رویارویی با تیمی کنیم که نشان داده چقدر خوب است.

شکست رئال مادرید مقابل کادیز

همیشه در مورد چیزهای تکراری صحبت می کنیم، و می دانیم که چه کار باید بکنیم. وقتی شکست می خوریم، همیشه انتقاد وجود دارد. بازی بدی داشتیم اما فردا فرصت دیگری برای تغییر اوضاع داریم. هر روز کار می کنیم، متحد هستیم و برای تمام عناوین پیش رو خواهیم جنگید.

تکرار اشتباهات بازی سال گذشته مقابل مایورکا، در مقابل کادیز

در هر دو بازی سه امتیاز از دست دادیم، و این واقعیت است. وارد جزئیات نمی شوم. می دانیم چه کار می خواهیم انجام دهیم و بعد از شکست سال گذشته مقابل مایورکا هم چیزی عوض نشد. می خواهیم خوب بازی کرده و پیروز شویم و خود را برای این آماده می کنیم. گاهی اوقات بازی هایی هستند که اوضاع بر وفق مراد شما پیش نمی رود. فردا مسابقه ای داریم و نمی دانم امسال چه اتفاقاتی  رخ خواهد داد اما سخت مبارزه خواهیم کرد تا عملکرد خوبی داشته باشیم و باعث افتخار هواداران شویم. گاهی اوقات ممکن است این سخت باشد، همانطور که در بازی چند روز پیش شاهد بودیم.

عملکرد خوب تیبو کورتوا

او همیشه نشان داده که چه دروازه بان فوق العاده ای است. برای هماهنگی و جا افتادن در باشگاه بزرگی مثل رئال مادرید به زمان نیاز داشت. فکر نمی کنم کسی در توانایی های تیبو شکی داشته باشد. او هر روز بهتر می شود و این به وضوح مشخص است. این برای او و تیم نکته مثبتی است. اگر همه بازیکنان ترکیب ما با 100% توان خود بازی کنند شکست دادن ما سخت خواهد شد، بنابراین نهایت تلاش خود را می کنیم تا همگی 100% آماده شوند.

بیشتر بخوانید:

تیبو کورتوا: جای خالی راموس را حس می کنیم؛ رئال مادرید کیفیت لازم برای قهرمانی در اروپا را دارد

لوئیز کاسترو، سرمربی شاختار دونتسک: چطور می توانید از زیدان انتقاد کنید؟ فوتبال خیلی قدرنشناس شده است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید مقابل کادیز لحظات سخت نشان داده انتقاد ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟

خارجی های پرسپولیس در فیفادی اخیر عملکرد خوبی داشتند

طرفداری | فیفادی این بار برای پرسپولیس با دستاوردهای متفاوتی برای بازیکنان خارجی این تیم همراه بود.

وحدت هنانوف، مدافع تاجیکستانی پرسپولیس، در بازی برگشت مقابل عربستان دچار مصدومیت شد و وضعیت او برای بازی‌های آینده پرسپولیس نامشخص است.

اوستون اورنوف، هافبک ازبکستانی سرخ‌ها، که به دلیل سرماخوردگی بازی رفت را از دست داده بود، در بازی برگشت مقابل هنگ‌کنگ گلزنی کرد و آمادگی خود را نشان داد.

گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس، با تیم ملی کشورش تاریخ‌سازی کرد و برای اولین بار جواز حضور در یورو را کسب کرد.

گولسیانی در این دو بازی فرصت بازی پیدا نکرد، اما در 32 سالگی این فرصت را دارد تا در بالاترین سطح فوتبال در قاره سبز به میدان برود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پیام نیازمند به بازی مقابل تراکتور می‌رسد؟
  • انتقاد تند گوندوگان از خودش!
  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان