Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:16:40 GMT

تصویربرداری از یک قلاده پلنگ در پارک ملی بمو + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۵۰۶۳

تصویربرداری از یک قلاده پلنگ در پارک ملی بمو + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جهانگیر حیاتی نیا محیط بان پارک ملی بمو اقدام به تصویربرداری از یک قلاده پلنگ برای  دومین بار در پارک ملی بمو کرده است.

پارک ملی بمو از پارک‌های ملی ایران در استان فارس با وسعت ۴۸ هزار هکتار در ۱۰ کیلومتری شمال شهر شیراز قرار دارد که یکی از مناطق چهار گانه طبیعی در فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پارک که نامش را از کوه بمو گرفته حدود ۴۰ سال مورد حفاظت بوده و در بخش زرقان به تخت جمشید واقع شده‌ است. پارک ملی بمو زیستگاه حیات وحش از جمله پلنگ، آهو و رویشگاه انواع گونه‌های گیاهی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارک ملی بمو یک قلاده پلنگ پارک ملی بمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اورژانس فارس گفت: ۵ نفر از اعضای یک خانواده که از کوه‌های اطراف شهر شیراز اقدام به جمع آوری قارچ و استفاده از آن کرده بودند، دچار مسمومیت شدند.
محمدجواد مرادیان افزود: این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت علی اصغر  شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.
افراد مشکوک به مسمومیت با قارچ در شیراز می‌توانند به بیمارستان حضرت علی اصغر واقع در انتهای خیابان سمیه، روبروی هتل هما و در شهرستان‌ها به بیمارستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

همه قارچ‌ها خوراکی نبوده و بعضی سمی و بسیار خطرناک هستند و باید از چیدن، خریدن و خوردن قارچ‌های روئیده شده در طبیعت، کوه و دشت پرهیز و تنها از قارچ‌های خوراکی پرورش یافته در کارخانه‌های معتبر استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • (ویدیو) مشاهده یک قلاده پلنگ در دماوند
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • حضور یک قلاده پلنگ در دماوند + ویدئو
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • پارک آبی شیراز، بزرگترین پارک آبی کشور
  • تحول حوزه گردشگری شیراز با اجرای سه پروژه تفریحی
  • زنده‌گیری یک قلاده کفتار وحشی در شهرک صنعتی شیراز