Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک گردشگری حامی اصلی تیم پرسپولیس تهران به پاس سال‌ها حمایت هواداران این باشگاه و قدردانی از حضور آن‌ها در میادین مختلف از خدمت ویژه کارت هواداری رونمایی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، بانک گردشگری، حامی اصلی تیم پرسپولیس با تولید کارت‌های هواداری و همچنین ارائه خدمات متنوع به دارندگان این کارت‌ به عنوان یک کارت هوشمند بانکی تلاش کرده تا طیف وسیعی از خدمات کاربردی را به عموم هموطنان و هواداران این باشگاه ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طرفداران و هواداران تیم توانمند و غرورآفرین پرسپولیس که در سال های متمادی حمایت خود را از تیم و نام پرسپولیس دریغ نکرده‌اند، می‌توانند از این پس از امکانات و شرایط ویژه‌ی باشگاه و کارت هواداری پرسپولیس در سه سطح "هوادار"، "حامی" و "دوآتیشه" بهره‌مند شوند.
پس از صعود تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا که موجی از شادی و خرسندی عمومی و ملی را در برداشت؛ بانک گردشگری نیز با همراهی باشگاه محبوب پرسپولیس به پاس همراهی میلیون ها طرفدار پرسپولیس از کارت هواداری این باشگاه رونمایی کرد.
مراسم رونمایی از کارت هوادارای پرسپولیس با حضور جمعی از پیشکسوتان این تیم، مدیران باشگاه و مدیران بانک گردشگری در سالن همایش‌های بانک گردشگری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شرایط کرونا برگزار شد و بسیاری از فوتبال‌دوستان و هواداران این تیم از طریق ویدئوها، لایو اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی به تماشای این مراسم پرداختند.
عموم هموطنان و علاقه‌مندان می‌توانند اخبار مربوط به رونمایی از کارت‌ هواداری پرسپولیس، خدمات قابل ارائه کارت و غیره را از صفحه اینستاگرام بانک گردشگری به آدرس tourism.bank و وب‌سایت این بانک به نشانی tourismbank.ir دنبال کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک گردشگری کارت هواداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر تأکید کرد: بانک مرکزی در راستای تنوع بخشی به ابزارهای پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

او گفت:‌ با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر شده است.

به گفته مدیر روابط عمومی بانک مرکزی،‌ هم‌اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896178

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره کارت بانکی کهربا + جزئیات دقیق
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • بانک مرکزی: طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • فاز نخست شهربازی تکمیل می شود/ رونمایی از اتوبوس گردشگری در گرگان
  • ماجرای کارت سوخت و مالیات مهریه!
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت