Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

آنتونیو کونته که مردانش فردا شب (چهارشنبه) در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا پذیرای بوروسیا مونشن‌گلادباخ هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره وضعیت آلساندرو باستونی گفت: باستونی روز گذشته و امروز با تیم تمرین کرد. او در بازی فردا روی نیمکت خواهد بود. آلساندرو به تازگی ریکاوری‌اش را به پایان برده و زمان خواهد برد تا به فرم و شکل لازم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز تمرین کردن هم برای قرار گرفتن در ترکیب کافی نیست. با این حال ارزیابی‌های دیگر را هم انجام خواهیم داد. مارسلو بروزوویچ هم خسته بود و باید وضعیت استفانو سنسی را هم بررسی کنیم که ببینیم آیا او به لحاظ فیزیکی آماده است یا خیر. نمی‌خواهیم هیچگونه ریسکی در استفاده از بازیکنان‌مان کنیم.

وی افزود: حضور در دیدار فینال فصل گذشته رقابت‌های لیگ اروپا از حیث کسب تجربه مهم بود. ما حالا تیمی پخته‌تر و آرتورو ویدال باتجربه را داریم. ما نسبت به فصل گذشته تیم مجهزتری داریم. ما حالا با یک هافبک نفوذی بازی می‌کنیم چون فکر می‌کنم با این شرایط تیم در سطحی بالاتر بازی می‌کند. ما به این سیستم بازی در اواخر فصل گذشته عادت کردیم. ما برای این پست (هافبک نفوذی) بازیکنانی همچون نیکولا بارلا، کریستین اریکسن، راجا ناینگولان، استفانو سنسی و آرتورو ویدال را داریم.

سرمربی اینتر همچنین در واکنش به گزارش برخی رسانه‌های اسپانیایی که با وجود تیمی همچون رئال مادرید، اینتر را مدعی اول صعود از گروه B دانسته‌اند، اظهار داشت: نمی‌دانم که آیا آنها واقعاً ما را مدعی اول صعود از این گروه در نظر گرفته‌اند یا خیر چون ما داریم درباره قهرمان اسپانیا صحبت می‌کنیم، تیمی که بازیکنانی 100 میلیون یورویی دارد. شنیدن چنین چیزهایی باعث می‌شود خنده‌ام بگیرد. ارزیابی‌ها باید جدی باشد تا از بیان مزخرف جلوگیری شود.

کونته در پایان درباره وضعیت مهاجم شیلیایی‌اش خاطرنشان کرد: ما درباره استفاده از سانچس احتیاط لازم را داشتیم. در بازی با میلان درباره استفاده از الکسیس نگرانی‌های داشتیم، اما همه چیز خوب پیش رفت. وضعیت سانچس حالا خوب است و حتی می‌تواند در بازی فردا در ترکیب اصلی باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کونته اینتر الکسیس سانچز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم

به گزارش قدس آنلاین، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی کرده است و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آن‌ها خواهیم داشت.

وی گفت: آنها تیم خوب و فیزیکی هستند، تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً تیم قابل احترامی است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم، شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم، آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد، کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی گفت: مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تأثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: او بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها کنار آنها می‌آموزند.

گفتنی است ایران روز چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ در استادیوم بانکوک آره‌نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

دیگر خبرها

  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند
  • کونسیسائو: طارمی همیشه متعهد و حرفه‌ای است
  • کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود