Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@04:08:31 GMT

اردوغان: هدف ماکرون تضعیف مسلمانان است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۵۱۷۹

اردوغان: هدف ماکرون تضعیف مسلمانان است

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه امروز سه شنبه در سخنانی با اشاره به تلاش‌های اسلام‌هراسانه اخیرِ الیزه اعلام کرد: کسانی که از پیشرفت و رشد اسلام ناراحت و آشفته هستند به بهانه بحران‌هایی که خودشان ایجاد کرده‌اند به دین ما حمله می‌کنند.

رئیس‌جمهور ترکیه در سخنانی در نشست مجازی کشورهای اسلامی عضو و ناظر سازمان همکاری اسلامی در این باره افزود: بر این باورم که ما مسلمانان در این ایامی که روزهای دشواری را سپری می‌کنیم، باید بیشتر به یکدیگر توجه داشته و همفکری و تبادل نظر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر «هوشیاری مسلمانان در برابر نقشه‌های پلیدی که برای دین اسلام و وجهه مسلمانان کشیده‌شده است»، گفت: نمی‌توان وضعیتی که در آن هم قاتل و هم مقتول الله اکبر می‌گویند را پذیرفت. متاسفانه امروز شاهد وضعیت بغرنج سرزمین‌های تاریخی اسلامی هستیم.

اردوغان در ادامه با تأکید بر اهمیت مبارزه با تروریسم اضافه کرد: روزانه به طور متوسط ‌هزار خواهر و برادر مسلمان‌مان در سراسر جهان قربانی تروریسم و خشونت می‌شوند. نژادپرستی، قوم‌گرایی، فرقه‌گری و تروریسم از مشکلاتی هستند که جهان اسلام را تحت تاثیر قرار داده است. وضعیت تاسف‌بار و بغرنجی که مسلمانان در آن قرار دارند باعث جری‌تر شدن عناصر امپریالیست و دشمنان اسلام شده است.

رئیس‌جمهور ترکیه در ادامه افزود: گفتمان‌های ضداسلامی و ضدمسلمانان از ابزارهای جدیدی هستند که سیاستمداران غربی، امروز برای پنهان کردن شکست‌های خود از آن استفاده می‌کنند. اظهارات جدیدی مانند اسلام فرانسوی، اسلام اروپایی، اسلام اتریشی که اخیراً از سوی سیاستمداران غربی مطرح شده، آخرین نمونه‌های این نقشه پلید است. هدف اصلی چنین اقداماتی که به رهبری امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه پیش می‌رود، تضعیف اسلام و مسلمانان است.

 

منبع: مهر

منبع: تابناک

کلیدواژه: چالش مومو محمد زارع جوشقانی تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا اردوغان رئیس جمهور ترکیه مکرون چالش مومو محمد زارع جوشقانی تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد

رئیس جمهور ترکیه با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه وارد عراق شد.

محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق از در بدو ورود از اردوغان استقبال کرد.

دفتر اطلاع رسانی محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در این خصوص اعلام کرد: السودانی و رئیس جمهور ترکیه، مذاکرات رسمی دوجانبه انجام خواهند داد. در این سفر، پرونده های آب، اقتصاد، امنیت و پروژه جاده توسعه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین توافقنامه چارچوب راهبردی میان دو کشور با هدف توسعه شراکت اقتصادی و تجاری امضا خواهد شد.

اردوغان پس از آن به اربیل می رود. این سفر بعد از 12 سال انجام گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • اردوغان: عراق یک مرکز تجاری مهم برای ترکیه است
  • اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد
  • اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد
  • اردوغان پس از ۱۳ سال وارد بغداد شد