Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید قنواتی مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) شهرستان رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با همت جهادگران و همیاری و همکاری فرمانده قرارگاه مقدم کربلا در جنوب و همچنین فرمانده تیپ نیرو مخصوص ۱۵ امام حسن مجتبی (ع)  پخت و توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم، اهدای ۵ دستگاه تبلت دانش آموزی، توزیع ۲۰۰ بسته نوشت‌افزار و اهدای یک سرویس جهیزیه  با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیون تومان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی هیئت سیار امام رضایی‌ها به همت جهادگران این قرارگاه راه اندازی شد تا در کنار خانواده شهدا با رعایت اصول بهداشتی به عزاداری طی ماه صفر بپردازند.

قنواتی افزود: در این طرح که از ابتدای دهه دوم ماه محرم شروع شد و تا پایان ماه صفر ادامه داشت بیش از ۱۵ مراسم در درب منازل خانواده شهدا با حضور خانواده معظم شهدا برگزار شد که موجب رضایت و خشنودی این خانواده‌ها شد.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) رامهرمز با اشاره به حمایت از نیازمندان ادامه داد: پس از آن ما پویشی را به‌عنوان پویش تخته مهربانی جهت خرید لوازم التحریر برای افراد بازمانده از تحصیل را راه اندازی کردیم که با برپایی ۴ ایستگاه تخته مهربانی در شهرستان سعی کردیم لوازم التحریر مورد نیاز افراد کم برخوردار و نیازمند را تهیه کنیم در این طرح جهادگران به مدت یک هفته با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیون تومان جمع آوری شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه جهادی کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد

سرهنگ علی اکبر جعفری  اظهار کرد: دومین کاروان چند وجهی حمایت از سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان به ارزش ۵۰ میلیارد ریال توزیع شد.

وی افزود: این کاروان شامل ارزاق عمومی، آرد، اسباب بازی، پتو، روفرشی، لوازم بهداشتی، سبد کالا، البسه ورزشی، آب معدنی، پلاستیک ضخیم پوششی، انواع کنسروجات، کفش و دمپایی بود که به مدت سه روز در هفت روستا از مناطق دشتیاری، بمباسری، نوبندیان و توابع بین آسیب دیدگان از سیل توزیع شد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بیان کرد: به زودی پس از فروکش کردن آب‌های سطحی کار ارزیابی خسارات جهت ترمیم و مرمت و بهسازی منازل و سرویس‌های بهداشتی و ترمیم و ایجاد آب بند جدید و موارد عمرانی در دستور کار و برنامه قرارگاه قدس قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان