Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -  به مناسبت روز ملی صادرات مدیرعامل بانک توسعه تعاون به تبیین برخی محصولات و خدمات اعتباری بانک ویژه اصناف، تجار و بازاریان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، حجت€اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تبریک روز ملی صادرات اظهار داشت: «بسته ویژه اصناف، تجار و بازاریان» به عنوان یک محصول کاربردی جهت تأمین مالی این اقشار در بخش بازرگانی قابل‌استفاده است و از طریق شعب این بانک به جامعه هدف ارائه می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مهدیان در تبیین بسته ویژه اصناف، تجار و بازاریان افزود: اعطای تسهیلات در قالب مرابحه و عقود مشارکتی تا سقف ۲۰ میلیارد ریال برای واحدهای دارای مجوز فعالیت با امکان بازپرداخت یکجا تا حداکثر ۱۸۰ روز از طریق این بسته امکان‌پذیر است. 

مهدیان با اشاره به کارنامه تسهیلاتی بانک توسعه تعاون در بخش بازرگانی گفت: تسهیلات اعطایی در بخش بازرگانی از ۳۵۰۰ میلیارد ریال در سال ۹۵ به ۵۹۰۰ میلیارد ریال در سال ۹۷ افزایش یافت و این میزان در سال ۹۸ به ۹۹۵۰ میلیارد ریال رسید. وی افزود: تسهیلات اعطایی به بخش بازرگانی طی هفت‌ماهه سال جاری تاکنون ۹۱۰۰ میلیارد ریال بوده است که حاکی از توجه ارکان تسهیلاتی بانک به این بخش می‌باشد. 

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به توانمندی تعاونگران جهت ایفای نقش در بازارهای صادراتی افزود: طی سالهای اخیر، فعالیت‌های زیرساختی و مناسبی در راستای تقویت شرکت‌های تعاونی جهت حضور در بازارهای صادرات انجام‌شده است و از مهم‌ترین اقدامات تقویت برندها و نام و نشان‌های تجاری در بخش تعاون بوده است که با ادامه چنین روندی و شکل‌گیری و اعتبار برندها، سطح ماندگاری در بازارهای صادراتی نیز افزایش خواهد یافت. 

وی در تبیین اهمیت بخش بازرگانی در اقتصاد تصریح نمود: فعالیت‌های بازرگانی داخلی و خارجی در تأمین مواد اولیه، فروش محصولات و بازاریابی واحدهای تولیدی نقش مهمی بر عهده‌دارند و ارزش افزوده بخش تولید درنتیجه فعالیت‌های این بخش حاصل می‌شود. مهدیان خاطرنشان کرد: چنانچه بخش بازرگانی در اقتصاد در خدمت تولید باشد، چرخ تولید به نحو کارآمد و مؤثری به حرکت درمی‌آید.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون تجار و بازاریان بخش بازرگانی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم قرعه‌کشی دومین دوره جشنواره بزرگ اصناف این بانک، روز دوشنبه سوم اردیبهشت، با حضور نمایندگانی از واحدهای نظارتی بانک برگزار شد و طی آن برندگان سه فقره جایزه ویژه کمک هزینه خرید خودرو هر یک به ارزش سه میلیارد ریال، 77 جایزه نقدی 200 میلیون ریالی، 223 جایزه امتیاز تسهیلات 5 میلیارد ریالی، 520 جایزه امتیاز تسهیلات 2 میلیارد ریالی و 635 جایزه امتیاز تسهیلات 1 میلیارد ریالی مشخص شدند.

در دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک که با شعار «این تجارت سودمند است» از دهم شهریور تا پایان دی‌ماه سال 1402 برای مشتریان بخش اصناف بانک تجارت برگزار شد، بالغ بر 176 هزار نفر از مشتریان بخش اصناف حایز شرایط شرکت در این قرعه‌کشی بودند و مجموع امتیازات کسب شده آنان برای شرکت در قرعه‌کشی به حدود 304 میلیون امتیاز بالغ شد.

اسامی برندگان جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت شامل صاحبان واحدهای صنفی فعال کشور در گروه‌های تولید، توزیعی و خدمات و رسته‌های گوناگون آن‌ها بزودی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون