Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بسته انتظامی در بسته خبر‌های انتظامی امروز ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان می‌خوانیم:

کشف ماینر‌های میلیاردی در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال و کشف ۵۴ دستگاه ماینر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار عبدالرضا ناظری گفت: به دنبال تحقق شعار امسال مبنی بر جهش تولید در همه عرصه‌ها و پیشگیری از جرائم، ماموران پلیس امنیت عمومی استان کرمان با انجام یک سری کار اطلاعاتی از فعالیت غیرمجاز یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در حاشیه شهر کرمان مطلع شدند.
او افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و از این کارگاه ۵۴ دستگاه ماینر به همراه ۵۴ دستگاه پاور را که در قالب یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در قسمتی از این کارگاه تعبیه شده و با استفاده از انشعاب برق غیرمجاز کار می‌کردند را کشف و جمع آوری کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، بیان داشت: در این زمینه یک متهم شناسایی و تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه دارد.

انهدام باند سارقان پسته در انار

سرهنگ خلیلی نژاد فرماندهی انتظامی شهرستان انار گفت: یک باند ۴ نفره سرقت پسته در شهرستان انار که با تهدید و استفاده از سلاح سرد اقدام به مجروع کردن مالکان پسته می‌کردند، دستگیر شدند.

او افزود: تاکنون بیش از ۲۵ تن پسته به ارزش ریالی ۴۵ میلیارد ریال معادل ۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان از سارقان کشف شده است.

راه اندازی اتاق بازی کودکان در کلانتری ۱۱ کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در حاشیه مراسم افتتاح اتاق بازی کودکان در کلانتری ۱۱ این فرماندهی گفت: در نظام اسلامی خانواده جایگاه بسیار مقدس و والایی دارد به همین جهت تکریم این نهاد ارزشمند از مهم‌ترین اقدامات پلیس است.
سرهنگ محمدرضا فداء افزود: تاکنون کودکانی که همراه والدین به کلانتری مراجعه می‌کردند به نوعی درگیر مشاجره‌ها و مباحث بین مراجعان کلانتری بودند که با روحیه کودکان تناسب نداشته و چه بسا باعث آسیب‌هایی نیز می‌شد به همین دلیل تصمیم به راه اندازی اتاق بازی کودکان در کلانتری گرفتیم.

سرهنگ فداء تصریح کرد: یک مشاور خانم، مدیریت این اتاق را بر عهده دارد و تا زمانی که والدین کودک در کلانتری حضور دارند، کودک در این اتاق مشغول بازی خواهد بود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی باند سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، سرهنگ حسن بژندی فرمانده انتظامی منوجان در این باره گفت: در پی  ۲ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح  را شناسایی کردند.

سرهنگ حسن بژندی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی سه سارق را شناسایی و در عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب برای تغییر ارکان موتورسیکلت،  ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

 وی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به ۱۱ فقره سرقت گفت: این فرد برای انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

منوجان در منتهی الیه جنوب غربی استان کرمان و نزدیکترین شهرستان به استان هرمزگان است؛ شهر منوجان حدود ۳۹۰ کیلومتر با مرکز استان کرمان فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان