Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سامانه شهر آگاه جهت ارائه خدمات به شهروندان و آگاه سازی آنان از حقوق شهروندی و همچنین رسیدگی به شکایات مردمی و افزایش اعتماد عمومی راه اندازی خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، جلسه 198 رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار بررسی نامه‌های رسیده از شهرداری این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نهایی شدن طرح اصلاح قانون انتخابات شوراهااعتراض دو عضو شورای عالی بورس به قیمت‌گذاری دستوری وزارت صمتمخالفت شورای شهر تهران با افزایش دوباره کرایه‌های حمل و نقل عمومی

در ابتدای این جلسه اسلام باوقار رئیس شورای شهر ضمن تبریک هفته ناجا و هفته تربیت بدنی از زحمات مجموعه ناجا و ورزش و جوانان استان تقدیر کرد سپس جلسه وارد دستور کار بررسی تعیین تکلیف انتخاب شرکت حسابرسی برای سال‌های 97 تا 99 شد. 

در نهایت پس از بحث و چالش‌های مختلف و اظهارنظرهای مختلف با اکثریت آرا شرکت بیلان گزارشگر که رتبه یک حسابرسی کشوری و مورد تایید سازمان شورا و شهرداری‌های کشور است به عنوان حسابرس شهرداری بندرعباس انتخاب شد.

موضوع مورد بحث دیگر در خصوص طرح کمیسیون حقوقی شورا در طراحی سامانه شهر آگاه بود که به ارتباط آسان‌تر شهروندان با شورا و شهرداری کمک خواهد کرد، این طرح نیز با نظر مثبت اعضای شورا همراه و به تصویب رسید. 

کیانوش جهانبخش عضو شورای شهر بندرعباس در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در رابطه با راه اندازی سامانه شهر آگاه، اظهار کرد: این سامانه جهت ارائه خدمات به شهروندان و آگاه سازی آنان از حقوق شهروندی و همچنین رسیدگی به شکایات مردمی و افزایش اعتماد عمومی راه اندازی خواهد شد.

عضو شورای شهر در ادامه گفت: در این نرم افزار ضمن معرفی سازمان‌های تابع شهرداری، وظایف هر کدام از آنها نیز شرح داده شده است.

جهانبخش افزود: به وسیله این سامانه تعاملات بیشتری بین شهروندان و سازمان شهرداری صورت می‌گیرد، تا شکایات مردمی در این مجموعه پیگیری و رفع شود تا بار مضاعفی که برخی از پرونده‌ها به دستگاه قضایی وارد می‌کند با این راهکار کمتر شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این سامانه قابلیت دریافت گزارشات مردمی را دارد، و مسئولان در جریان تمام گزارشات قرار خواهند گرفت، در صورت دریافت گزارشی مبنی بر اهمال و کم کاری برخی مسئولان اجرایی سریعا موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عضو شورای شهر خاطر نشان کرد: امروز این طرح در کمیسیون مصوب شد و اختیار داده شد و پس از طراحی سامانه و بارگذاری در نشستی که مدیرکل دادگستری هرمزگان و دادستان نیز حضور خواهند داشت بعد از بررسی، راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/872/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر راه اندازی عضو شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه موسیقی با اعتبار مستقل آغاز به کار می‌کند/ راه‌اندازی موزه تئاتر به منظور تحقق شعار سال

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مهمترین برنامه‌های این وزارتخانه در سال جدید گفت: سازمان برنامه و بودجه موزه موسیقی را امسال به صورت مستقیم و مستقل به ما ابلاغ کرده است و انشالله در بهترین مکان ممکن این موزه راه‌اندازی خواهد شد.

او همچنین با بیان این که موزه تئاتر هم در طبقه اول اداره تئاتر قدیمی آغاز به کار خواهد کرد، افزود: فرهنگ و مسائل مرتبط با آن در تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» سهم به‌سزایی دارد و به همین دلیل است که حوزه فرهنگ باید به عنوان مسأله‌ای اصلی دیده شود.

اسماعیلی با تاکید براینکه باید بتوانیم حوزه فرهنگی را بهبود ببخشیم، ادامه داد: همانطور که پیش‌تر گفته شده اقتصاد فرهنگ یکی از پنج کلان برنامه وزارت فرهنگ در دوره جدید است و در برنامه تحول دولت آن را به عنوان اولویت در نظر گرفته‌ایم.

منبع: میراث آریا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • موزه موسیقی با اعتبار مستقل آغاز به کار می‌کند/ راه‌اندازی موزه تئاتر به منظور تحقق شعار سال
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • دیدار چهره به چهره استاندار همدان با مردم و پاسخ گوی مطالبات شهروندان