Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@10:03:47 GMT

تابع تصمیم‌های ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۵۳۶۴

تابع تصمیم‌های ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هستیم

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت:: به‌عنوان مقام برگزار کننده مسابقات موظف هستیم برنامه‌ها اعلام کنیم اما تابع تصمیم‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا خبرگزاری فارس، سهیل مهدی در مورد تعویق مسابقات لیگ برتر گفت: برنامه ما برای شروع مسابقات لیگ برتر 10 آبان بود اما همیشه پیش شرط اولیه داریم که بحث مدیریت بهداشت کشور است که مربوط به سلامت هموطنان مان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون پزشکی ورزشی که نماینده رسمی ستاد مبارزه با کرونا هستند ابلاغ کردند که مسابقات یک هفته به تعویق بیفتد و ما هم تابع تصمیم‌های مدیریت بهداشت کشور هستیم.

وی در مورد اینکه سلامت انسان‌ها مهم‌تر از همه چیزاست و آیا احتمال تعویق دوباره مسابقات لیگ برتر وجود دارد، اظهار داشت: ما به‌عنوان مقام برگزار کننده مسابقات موظف هستیم برنامه‌ها را بر اساس شرایط موجود اعلام کنیم. به محض اینکه از سوی مسئولان ستاد مبارزه با کرونا در ورزش ابلاغی به ما کنند موظف هستیم که مسابقات را تحت شعاع این موضوع قراربدهیم. وقتی نامه‌ای ابلاغ می‌شود مسلما فرآیند تصمیم‌گیری صورت گرفته و خلق الساعه اتفاق نمی‌افتد ای کاش این عزیزان از فرایند تصمیم‌گیری‌شان ما را مطلع می‌کردند. 

مهدی عنوان کرد: در گذشته نیز تعامل نزدیک با ستاد مبارزه با کرونا در ورزش داشتم و حتی ساعت 12 نیمه شب تلفنی باهم صحبت می‌کردیم این تعامل باعث می‌شود که ما برنامه مسابقات را اعلام نکنیم. البته اصل بحث حفظ جان و سلامت مردم کشور است بدون قید و شرط اما وقتی ما برنامه مسابقات را اعلام می‌کنیم نهادهای مختلف از  باشگاه‌ها، هیئت‌های فوتبال، نیروی انتظامی و صدا و سیما کنداکتور برنامه‌هایشان را بر اساس این اعلام برنامه تنظیم می‌کنند و با تغییر برنامه چند سازمان مجبور به دوباره کاری می‌شوند و چند باشگاه نیز باید پروازه‌ها و هتل‌هایشان را کنسل کنند آن هم در این روزهای پرهزینه کرونایی.

مدیر مسابقات سازمان لیگ در گفت‌و‌گو با رادیو ورزش در مورد اینکه لیگ نوزدهم به پایان رسید و اینکه تست کرونا از داوران انجام می‌شود، گفت: تست کرونا داوران هم انجام خواهد شد. سختی زیادی کشیدیم  تا لیگ فصل قبل به سرانجام برسد و همه عزیزان و همه همکاران  در آن سهیم بودند  و این سختی‌ها را تجربه کردیم و ضمن اینکه تجربیات بین‌المللی را دیدیم و آن هم با آن بودجه و و ورزشگاه‌ها ( در قطر و لیگ قهرمانان آسیا) اکنون می‌توانم بگویم حداقل به‌عنوان الگوی اجرای پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم مدعی باشیم. این مسئولیت اجتماعی ماست و اینکه این پروتکل‌ها را حتی می‌توانیم آموزش بدهیم.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ سهیل مهدی مبارزه با کرونا در ورزش ستاد مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین‌المللی بوکس؛ ۶ نماینده ایران فردا مبارزه می‌کنند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات بین‌المللی قرقیزستان از پنجشنبه آغاز شده است و تیم ایران نیز در این رویداد حضور دارد.   مبارزات مرحله یک‌چهارم، فردا شنبه یک اردیبهشت برگزار می‌شود و ۶ نماینده ایران به مصاف حریفان می‌روند. هر بوکسور در صورت برتری در مبارزات فردا، ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی خواهد کرد.   برنامه مبارزات نمایندگان ایران، یک اردیبهشت: وزن ۵۴ کیلوگرم: مصطفی ریگی با انور خودژیف از قرقیزستان وزن ۵۷ کیلوگرم: پوریا عبدالمالکی با اسلام توربایف از قرقیزستان وزن ۷۱ کیلوگرم: کسری طهماسبی با الدار توردوبایف از قرقیزستان وزن ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی با کاراتبایف از قزاقستان وزن ۹۲ کیلوگرم: علی فتحی با روشن سولیف از ازبکستان وزن ۹۲+ کیلوگرم: روزبه صفری با الیم‌بیکو از قرقیزستان

دیگر خبرها

  • جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر
  • تصمیم وزیر ورزش درباره موی تای هنرمندانه بود
  • رشد پانصد درصدی آمار معتادان در کردستان!
  • مسابقات بین‌المللی بوکس؛ ۶ نماینده ایران فردا مبارزه می‌کنند
  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار