Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا با انتشار پیامی در توئیتر پیروزی حزب «حرکت به سوی سوسیالیسم» (حزب مورد حمایت مورالس) در انتخابات بولیوی را تبریک گفت.

در پیام تبریک رئیس جمهور ونزوئلا در این خصوص آمده است: پیروزی بزرگ! ملت بولیوی متحد و هوشیار با آراء خود، کودتایی که علیه برادر ما «ایوو» به انجام رسید را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکلاس مادورو در این خصوص ادامه داد: به «لوئیس آرسه» رئیس جمهور منتخب و «داوید چوکه ئوانکا»، معاون رئیس جمهور و به «ایوو» رئیس بومی آمریکای جنوبی، تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید؛ مورالس: هرجا سفارت آمریکا هست، کودتا هم هست/از من خواستند رابطه‌ با ایران را قطع کنم

گفتنی است، «لوئیس آرسه» نامزد مورد حمایت سوسیالیست ها پیشتر از پیروزی خود در انتخابات ریاست جمهوری بولیوی خبر داده بود.

آرسه مورد حمایت «ایوو مورالس» رئیس جمهور پیشین بولیوی قرار دارد.

این در حالیست که ایوو مورالس بعد از اعتراض‌هایی که علیه انتخاب مجدد وی به ریاست جمهوری صورت گرفت، ۱۰ نوامبر ۲۰۱۹ استعفا داد و ابتدا به مکزیک و سپس به آرژانتین رفت.

منبع: الف

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارون‌ها و سامری‌های جهان امروز مانع از پیروزی مردم فلسطین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رفیعی امروز در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در اجتماع با شکوه مردم بیرجند در محکومیت جنایات اسرائیل که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی و گروه‌های مختلف مردم در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد، گفت: مسئله اول جهان اسلام، موضوع فلسطین است و امروز شاهد آن هستیم که بیش از ۳۲ هزار نفر در غزه در جلوی چشمان همه جهانیان کشته شده‌اند که بیشتر آنها کودکان و زنان هستند.

ضرورت بیداری امت اسلام

وی با طرح این سوال که برای بیداری امت اسلام جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که حاکمان کشورهای اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین اقدام کنند؟، افزود: قارون های دنیا طلب سرمایه دار در ایران و جهان اسلام چرا از عربستان که بیت الله الحرام در آن قرار گرفته و در برقراری ارتباط با اسرائیل پیش قدم شده، نمی‌خواهند که برای حمایت از مردم مظلوم غزه اقدام لازم را انجام دهد؟

به گفته وی در این نبرد و مبارزه نا برابر اگر قرار باشد کسی علم دار باشد و فریاد بر سر اسرائیل غاصب بزند، علما و جمعیت اهل سنت هستند که باید با به میدان آمدن بیش از گذشته اقدامی شایسته در این خصوص انجام دهند تا ما پشت سر آنها برای حمایت از ملت فلسطین حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: امروز بیشترین میزان سوخت از ترکیه برای اسرائیل تأمین می‌شود که از مصداق‌های جهان امروز در زمینه قارون های مادی است که ارتباط با اسرائیل را بر حمایت از مردم فلسطین ترجیح می‌دهند.

وی با اشاره به صلح امام حسن مجتبی (ع) با معاویه تصریح کرد: مردم عصر امام حسن (ع) زمانی که ذلت زندگی دنیوی را بر نبرد با معاویه ترجیح دادند، امام حسن (ع) را مجبور به صلح با معاویه کردند.

حجت الاسلام رفیعی تاکید کرد: سامری‌های امروز جهان اسلام هم یکی دیگر از عوامل سازش با صهیونیست است که ترویج کننده سیاست نفاق برای جلوگیری از نبرد و مبارزه و سکوت در برابر جنایات اسرائیل هستند.

وی خاطر نشان کرد: چرا در حوزه‌های مختلف به بهانه مصلحت و آرامش، شور مبارزه و نبرد با اسرائیل در کشور ایجاد نمی‌شود.

وی تصریح کرد: روحیه نبرد با دشمن جوانان ما را از آلوده شدن به هر گونه آسیب اجتماعی نجات می‌دهد.

به گفته در کنار جلسات برای محکوم کردن جنایات صهیونیست باید در عمل هم در این زمینه اقدام کنیم و در این راستا نباید مسئولان ما از قارون‌ها و سامری‌ها عصر حاضر انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه در کنار داعشی های تکفیری، یک سری شیعه تکفیری هم داریم که خواستار جنگ و نبرد با دشمن صهیونیستی نیستند، گفت: در روایات آمده که در آخرالزمان قومی می‌آیند که جهان اسلام را نجات می‌دهند و امروز ما باید ببینیم که در کجای این موضوع قرار داریم.

در ادامه این مراسم که گروه‌های مختلف مردم بعد از به جا آوردن نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد امام حسین (ع) بیرجند حضور داشتند، با مشت‌های گره کرده در حالی که شعار می‌دادند از خداوند متعال خواستار نابودی هر چه سریع‌تر اسرائیل شدند.

یا ایها مسلمون غزه شده قرق خون، آزادی فلسطین مرهون اتحاد است، بیت المقدس صحنه قیام است

مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس، شعار هر بسیجی، نظامی، روحانی کودکان و بانوان مرگ بر آمریکا از جمله شعارهای بود که مردم روزه دار بیرجند از پیرو جوان گرفته تا زن و مرد با مشت‌های گره کرده در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر دادند و آمادگی خود را برای حضور در فلسطین برای حمایت از آنها و مبارزه با صهیونیست اعلام کردند.

کد خبر 6063089

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است
  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند/ مقاومت ملت غزه بی‌نظیر است/ پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر، وعده قطعی الهی است/ اسماعیل هنیه: ما مجلس شورای اسلامی را مجلس حامی فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانیم
  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • کودتا و ناامنی در آفریقا؛ نقش استعمار فرانسه در قاره سیاه
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • کلمبیا، رژیم صهیونیستی را تهدید به قطع روابط سیاسی کرد
  • قارون‌ها و سامری‌های جهان امروز مانع از پیروزی مردم فلسطین هستند
  • غوغای سیاسی در برزیل؛ دلیل اقامت «بولسونارو» در سفارت مجارستان چه بود؟
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی