Web Analytics Made Easy - Statcounter

تغییر مدیرعامل تراکتور که با ممنوعیت خرید بازیکن خارجی در لیگ ایران همراه شده است، سبب شده تا تراکتوری ها به سراغ بازار داخلی بروند و برخلاف سال های گذشته مهاجم ایرانی را به خدمت گیرند.

به گزارش تابناک ورزشی، با مدیرعاملی محمد علیپور، سیاست جذب بازیکن در تراکتور تغییر کرده است و این مدیر قدیمی گفته که امضای قرارداد ۱۰میلیاردی خیانت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد امین اسدی خرید جدید این تیم است که پس از درخشش در تیم آرمان گهر، مورد توجه چند تیم قرار داشت و سرانجام با تی تی های شهر تبریز قرارداد بست.

او که از فیزیک مناسبی برای حضور در خط حمله بهره می‌برد، در حالی به تراکتور آمده که باتوجه به غیبت چند ماهه عکاشه در تمرینات، احتمالا اولویت اول علیرضا منصوریان در پست مهاجم نوک خواهد بود.

 

در سال های گذشته تراکتوری ها مهاجمان خارجی باکیفیتی چون استوکس، فورچونه و... را در اختیار داشتند اما هر کدام از این بازیکنان به دلیلی خاص از ایران رفتند ولی این موضوعی است که برای اسدی پیش نخواهد آمد و او می‌تواند خیال تراکتوری ها را از این پست راحت کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چالش مومو محمد زارع جوشقانی تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا محمدامین اسدی نقل و انتقالات تراکتور آرمان گهر تابناک ورزشی چالش مومو محمد زارع جوشقانی تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!

به گزارش “ورزش سه”، در میان شایعات پیرامون سرنوشت سرمربی تیم تراکتور، محمدرضا زنوزی اعلام کرد که سرمربی بعدی این تیم خارجی خواهد بود.

بر اساس خبری که باشگاه تراکتور دقایقی پیش منتشر کرده، زنوزی در میان بازیکنان این تیم و پیش از تمرین، مالک باشگاه تراکتور این خبر را اعلام کرد.

زنوزی در حالی این جمله را به زبان آورده که روز گذشته این باشگاه تا آستانه امضای قرارداد با قربان بردیف پیش رفت اما در نهایت این همکاری به نتیجه نرسید.

نکته مهم اینکه هنوز مشخص نیست نیمکت تراکتور به چه کسی خواهد رسید اما حالا زنوزی صراحتا از استخدام سرمربی خارجی خبر داده است.

البته سه گزینه داخلی تیم تراکتور که مدنظر این باشگاه قرار داشتند، به دلیل قرارداد با تیم فعلی، امکان حضور در تراکتور را از دست داده‌اند.

دیگر خبرها

  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!