Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه انتخابات آمریکا نادر طالب‌زاده مایکل اسمیت من «حقوقدان و کارمند ارشد وزارت خارجه آمریکا» و گوردون داف «سردبیر وی تی» را روی آنتن شبکه افق می‌آورد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون خبرهایی همچون فیلم سینمایی "عطش"، بررسی روند انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در شبکه افق و زمان‌بندی پخش برنامه "شب‌های ایران" وجود دارد که جزئیات آن در ادامه آمده است:

"عطش" فیلمی برای آخر هفته آی‌ فیلمی‌‌ها

فیلم سینمایی "عطش" به کارگردانی محمدحسین فرح‌‌بخش که محصول سال 1381 است، پنجشنبه یکم آبان در آی‌ فیلم فارسی پخش می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم با بازی بازیگران معروفی همچون بهرام رادان و فریبرز عرب‌‌نیا پنجشنبه شب ساعت 22، روی آنتن کانال فارسی این شبکه می‌‌رود. بازپخش این فیلم سینمایی جمعه ساعت‌‌های 6 صبح و 14 روی آنتن می‌رود.

بررسی انتخابات آمریکا در برنامه "عصر" طالب‌زاده

برنامه تلویزیونی "عصر" با موضوع بررسی روند انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، سه‌شنبه شب 29 مهرماه به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود. کمتر از سه هفته به انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده مانده و در این بین رقابت بین دو نامزد اصلی یعنی دونالد ترامپ و جو بایدن شدت گرفته است.

هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات به دنبال پیروزی در این انتخابات‌اند و تلاش می‌کنند طرف مقابل را به کم‌کاری متهم کنند. بررسی روند انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا به ویژه مناظره میان بایدن و ترامپ، موضوع برنامه "عصر" در این هفته است.

در این برنامه مخاطبان شاهد گفت‌وگوی نادر طالب‌زاده با مایکل اسمیت من «حقوقدان و کارمند ارشد وزارت خارجه آمریکا» و گوردون داف «سردبیر وی تی» خواهند بود. "عصر" سه‌شنبه‌ها ساعت 22 و بازپخش آن ساعت 15 روز بعد روی آنتن شبکه افق می‌رود.

برنامه "شب‌های ایران" تا جمعه 2 آبان روی آنتن است

زمان‌بندی برنامه زنده "شب‌های ایران" مشخص شد. این برنامه به عنوان برنامه مشترک استانی از شنبه 26 مهر تا جمعه 2 آبان هر شب از ساعت 30 دقیقه بامداد تا 2 به روی آنتن می‌رود که همزمان از تمام رادیوهای استانی، محلی و شهری نیز پخش می‌شود. همچنین شبکه شما و شبکه استانی سیمای مرکز تولیدکننده نیز به پخش تصویری همزمان آن می‌پردازند.

"شب‌های ایران" از شنبه با مرکز زنجان شروع شده و یکشنبه به خرم‌آباد و شب گذشته هم به کرمان رسیده است. امشب در مرکز هرمزگان، چهارشنبه شب اردبیل، پنجشنبه شب از مرکز خراسان شمالی و جمعه شب از مرکز مهاباد روی آنتن می‌رود.

برنامه سینمایی تلویزیون برای مردم بالکان/ العالم "سرانگشتان هنرمند" را پخش می‌کندتلویزیون برای ماه رمضان سریال پلیسی می‌سازد/ چرا "دختر الهام" پخش نشد؟لاکچری‌بازی در آنتن تلویزیون با ماساژور گران‌قیمت/ آیا بازرگانی صداوسیما از تورم و وضع معیشت مردم باخبر نیست؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه سه آمریکا شبکه افق سینما رسانه ملی تلویزیون شبکه سه شبکه افق سینما رسانه ملی تلویزیون روند انتخابات ریاست جمهوری شب های ایران روی آنتن شبکه افق شنبه شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، «عباسی» ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا با اعلام این خبر گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان در هفته سلامت برنامه های مختلفی برای شهروندان پیشوایی تدارک دیده است .
در تقویم مناسبت‌ها از یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟